- Protokół Nr 4/2019
z lustracji GBP, GOPS oraz PSP w Siennicy i ZS w Siennicy przez
Komisję Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia
14 stycznia 2019 r.
- Protokół Nr 5/2019
z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 21
stycznia 2019 r.
- Protokół Nr 6/2019
ze wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu
i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa
Publicznego z dnia 12 lutego 2019 r.
- Protokół Nr 7/2019
z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 05 marca
2019 r.
- Protokół Nr 8/2019
z lustracji drogi w miejscowości Ptaki przeprowadzonej przez
Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa w dniu
06 marca 2019 r.
-
Protokół Nr 9/2019
z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 19 marca 2019 r.
-
Protokół Nr 10/2019
z lustracji stanu dróg gminy Siennica przeprowadzonej w dniach 4 i 5 kwietnia 2019 przez Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
-
Protokół Nr 11/2019
z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 30 kwietnia 2019 r.
-
Protokół
Nr
12/2019
z wspólnego posiedzenia
Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej,
Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i
Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 20 maja 2019 r.
-
Protokół
Nr
14/2019
z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 18 czerwca 2019 r.
-
Protokół z posiedzenia
objazdowej Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 26 sierpnia 2019 r.
-
Protokół
Nr
16/2019
z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 27 sierpnia 2019 r.
-
Protokół Nr 17/2019
z lustracji stanu dróg gminy Siennica przeprowadzonej w dniach 9 i 10 września 2019 przez Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
-
Protokół
Nr
18/2019
z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 17 września 2019 r.
-
Protokół
Nr 20/2019
z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i
Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa
Publicznego z dnia 12 listopada 2019 r.
-
Protokół
Nr 21/2019
z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i
Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa
Publicznego z dnia 25 listopada 2019 r.
-
Protokoł
Nr 22/2019
z lustracji w
miejscowości Dąbrowa przeprowadzonej przez Komisję Budżetu, Infrastruktury
Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa w dniu 25 listopada 2019r.
-
Protokół
Nr 23/2019
z posiedzenia Komisji Budżetu,
Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa w dniu 05 grudnia 2019r.
- Protokół
Nr 25/2019 z wspólnego
posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu Infrastruktury Komunalnej,
Środowiska i Rolnictwa, Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego oraz Komisji
Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 17 grudnia 2019 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Andruk
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-20 13:22:21
- Informacja zaktualizowana przez: Ryszawa Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-28 13:41:06
- Liczba odsłon: 337
- Historia dokumentu: