Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane X

Dostawy 

Usługi 

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________

 

SEKCJA I: Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Wójt Gminy Siennica

 

 

 

 

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Michalik Konrad

Adres

ul. Kołbielska 1

Kod pocztowy

05-332 Siennica

Miejscowość

Siennica

Województwo

mazowieckie

Telefon

(025) 757-20-20

Faks

(025) 757-20-95

Poczta elektroniczna (e-mail)

ugsiennica@poczta.fm

Adres internetowy (URL)

www.ugsiennica.gov.pl

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis Wykonanie przebudowy drogi gminnej Krzywica - Łękawica

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Wykonanie przebudowy drogi gminnej Krzywica - Łękawica

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej od punktu końcowego wykonanego przed trzema laty projektu drogi dla odcinka Pogorzel – Krzywica we wsi Krzywica do jezdni drogi powiatowej Siennica – Cegłów we wsi Łękawica długości 1922, 59 m.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

wieś Strugi Krzywickie, Krzywica i Łękawica _________________________________________

 

II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

   

Główny przedmiot

45. 23. 31.31-6

 

Dodatkowe przedmioty

45. 23. 32.90-8

  .  .  .  -

  .  .  .  -

  .  .  .  -

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE X TAK 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE X TAK 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Roboty ziemne – 418 m3, Podbudowa stabilizowana cementem – 9267 m2, Wyrównanie asfaltem – 446 Mg, Nawierzchnia asfaltowa 4cm – 8690 m2, Znaki drogowe – 23 szt, Przepusty – 15 m, Umocowanie skarp i poboczy – 4467 m2

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach 02 i/ lub w dniach    (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub: Data rozpoczęcia   /  /    i/ lub zakończenia   /  /    (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium

 

6.545,75 PLN _______________________________________

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

2. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony X

Przetarg ograniczony 

Negocjacje z ogłoszeniem 

 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

Nr    poz.      z   /  /    (dd/mm/rrrr)

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba   lub: Minimum   / Maksimum  

IV.2) Kryteria oceny ofert

A)  Najniższa cena

lub

B) X Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

  1. Cena ____________________________________________________ - 80 %
  2. Ocena techniczna __________________________________________ - 20 %
  3. _________________________________________________________ - ____ %
  4. _________________________________________________________ - ____ %
  5. _________________________________________________________ - ____ %
  6. _________________________________________________________ - ____ %

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 21/07/2004 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy) 40 PLN ________

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

22/07/2004 (dd/mm/rrrr)

Godzina 12:00 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do // (dd/mm/rrrr) lub 01 miesięcy i/ lub  dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 22/07/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 12:15 (gg:mm)

Miejsce Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 (sala konferencyjna)

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE X TAK 

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia

 

V.2) Data wysłania ogłoszenia 28/05/2004 (dd/mm/rrrr)

 

ZAŁĄCZNIK A

 

1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Nazwa

Urząd Gminy w Siennicy

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Michalik Konrad

Adres

ul. Kołbielska 1

Kod pocztowy

05-332 Siennica

Miejscowość

Siennica

Województwo

mazowieckie

Telefon

(025) 757-20-20

Faks

(025) 757-20-95

Poczta elektroniczna (e-mail)

ugsiennica@poczta.fm

Adres internetowy (URL)

www.ugsiennica.gov.pl

1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Nazwa

Urząd Gminy w Siennicy

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Michalik Konrad

Adres

ul. Kołbielska 1

Kod pocztowy

05-332 Siennica

Miejscowość

Siennica

Województwo

mazowieckie

Telefon

(025) 757-20-20

Faks

(025) 757-20-95

Poczta elektroniczna (e-mail)

ugsiennica@poczta.fm

Adres internetowy (URL)

www.ugsiennica.gov.pl

1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Nazwa

Urząd Gminy w Siennicy

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Michalik Konrad

 

Adres

ul. Kołbielska 1

Kod pocztowy

05-332 Siennica

Miejscowość

Siennica

Województwo

mazowieckie

Telefon

(025) 757-20-20

Faks

(025) 757-20-95

Poczta elektroniczna (e-mail)

ugsiennica@poczta.fm

Adres internetowy (URL)

www.ugsiennica.gov.pl

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-06-17 15:27:41
  • Liczba odsłon: 112
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2489521]

przewiń do góry