Siennica dnia 29.11.2004r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na bankową obsługę budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

 

Zamawiający : Wójt Gminy Siennica

Adres Zamawiającego – Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Sienica

Tel. (025) 7572020 fax (025) 7572095, strona internetowa http://ugsiennica.fm.interia.pl

Na podstawie art. 40 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), ogłaszam przetarg nieograniczony - na bankową obsługę budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, w której udział środków publicznych w finansowaniu zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro. Zgodnie z przepisami art. 34 ust. 4 ustawy zamówienie obejmuje usługi bankowe, których wartością są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.

1. Formularz zawierający Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w cenie 20.00 zł (brutto) można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy, pok. Nr 11, składając pisemny wniosek.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej.

3. Termin wykonania zamówienia wynosi 4 lata.

4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

1) złożenie w terminie ważnej oferty przez podmiot nie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

  1. posiadanie możliwości obsługi w miejscowości Siennica wypłat z rachunku świadczeń rodzinnych oraz dodatków mieszkaniowych dla osób uprawnionych z terenu gminy,
  2. posiadanie, bądź utworzenie w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy oddziału lub filii banku w promieniu nie więcej niż 10 km od siedziby zamawiającego,

5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na sprawdzeniu wymaganych w SIWZ oświadczeń, zaświadczeń oraz poświadczonych kopii dokumentów.

5. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2400,00 - zł.

6. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w godzinach 8-16 do dnia 15 grudnia 2004 r. do godziny 12 00.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Radosław Legat – zastępca Wójta, tel: (25) 7572221

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-11-29 16:00:34
  • Liczba odsłon: 107
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2489599]

przewiń do góry