Siennica, dnia 5.01.2006 r.

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

o wartości poniżej 60.000 euro

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Dostawa wyposażenia do hali sportowej w Siennicy

  3. Nazwa i adres zamawiającego:
  4. Wójt Gminy Siennica

    Adres:

    Ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica

    http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm

    Numer telefonu: (0-25) 757-20-20, faks:(0-25) 757-20-95.

  5. Określenie trybu zamówienia:
  6. Przetarg nieograniczony

  7. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  8. Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub pocztą lub pocztą elektroniczną po złożeniu podania o wydanie. Specyfikacja jest bezpłatna.

  9. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  10. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do hali sportowej. Wyposażenie to stanowią:

    1. wykładzina ochronna na parkiet: grubość 1,5 mm, w rolkach szerokości 1,5-2 m, powierzchnia 882m2, mocowana bez klejenia, posiadająca badania na odporność ogniową i chemiczną

    2. krzesła o metalowej chromowanej ramie, z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, na czterech nogach, sztuk 300

    3. podest sceniczny o konstrukcji aluminiowej, nogi-profil zamknięty, teleskopowe z regulacją wysokości, powierzchnia blatu ze sklejki, schody wejściowe w zestawie, powierzchnia podestu: 50m2

    4. projektor multimedialny: rozdzielczość XGA 1.024x768, jasność 1800-22000 ANSI lumenów kontrast 2000:1, moc lampy 180-200 W, poziom hałasu: 30-35 dB, odległość od ekranu 1-10 m, wejścia: 2xRGB, video, zintegrowany wewnątrz, akcesoria: pilot, baterie, CD-ROM, kable, torba, waga 2-4 kg, stolik pod projektor

    5. ekran: 2x2 m na trójnogu

    Wspólny Słownik Zamówień: 36115000-0 Krzesła, 25000000-1 Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy, 36100000-2 Meble

  11. Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
  12. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.

  13. Termin realizacji zamówienia:
  14. Do 20 dni od dnia podpisania umowy

  15. Opis warunków udziału w postępowaniu:
  16. Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;

    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;

    nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.

    - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

  17. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena 100 %

10. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok.

nr 6

    • Termin składania ofert: 19 stycznia 2006 r. do godz. 10.00.
    • Termin otwarcia ofert: 19 stycznia 2006 r. godz.10.15.

  1. Termin związania ofertą:

30 dni

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-01-05 09:53:48
  • Liczba odsłon: 105
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2489444]

przewiń do góry