Siennica, dnia 21.04.2006 r.

Nr POŚ-341-3/2006

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO o wartości poniżej 60.000 euro

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Wykonanie fundamentów wagi najazdowej i brodzika dezynfekcyjnego na terenie gminnego składowiska odpadów komunalnych w Siennicy.

  3. Nazwa i adres zamawiającego:
  4. Wójt Gminy Siennica

    Adres: ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica

    https://ugsiennica.bip.org.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm

    Numer telefonu: (0-25) 757-20-20 , faks: (0-25) 757-20-95.

  5. Określenie trybu zamówienia:
  6. Przetarg nieograniczony

  7. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 4 oraz pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną po złożeniu podania o wydanie. Specyfikacja jest bezpłatna.

  9. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  10. Przedmiotem przetargu jest wykonanie fundamentów wagi najazdowej i brodzika dezynfekcyjnego, oraz przebudowa ogrodzenia na terenie czynnego, gminnego składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Siennica.

    Dla potrzeb kontroli ilości stałych odpadów komunalnych składowanych na przedmiotowym składowisku odpadów zaprojektowano samochodową Wagę Najazdową PP-3×8 produkcji firmy Wag-Pol Łęczyca Pl. T. Kościuszki 26, 99-100 Łęczyca.

    Charakterystyka techniczna Wagi Najazdowej PP-3×8 (wg producenta):

    Długość pomostu - …………………………………………………. 8 m,

    Szerokość pomostu - ……………………………………………….. 3 m,

    Całkowita wysokość wagi - ………………………………………… do 42 cm,

    Obciążenie max. - …………………………………………………… 40 ton,

    Zakres temp. pracy czujników i pomostu - ……………………….. od – 30 do +|75oC,

    Zakres temp. pracy wg przepisów legalizacyjnych ………………. od – 10 do +40oC,

    Legalizacja i granica błędu ……………………………………. III (wg OIML) zgodnie z polskimi przepisami legalizacyjnymi dla wag do rozliczeń handlowych.

    Fundamenty Wagi Najazdowej PP-3×8 zaprojektowano zgodnie z wytycznymi ich producenta jako dwa identyczne zespoły złożone z żelbetowej ławy fundamentowej stanowiącej podparcie pomostu wagi i żelbetowej ściany najazdowej. Ława fundamentowa i ściana najazdowa oparte są na wspólnym podłożu stanowiącym blok z betonu podkładowego B10 i grubości odpowiednio 0,65 m i 0,80 m. Na ścianach najazdowych oparte są żelbetowe płyty najazdowe, po których odbywa się wjazd pojazdów na pomost wagi. Ławy fundamentowe, ściany najazdowe i płyty najazdowe zaprojektowano jako żelbetowe, monolityczne, z betonu B20 zbrojoną prętami ze stali A-III (34GS) i A-I (St3SX). Zasadniczy poziom posadowienia fundamentów (podłoży betonowych): - 1,10 m (- 1,25 m) poniżej powierzchni istniejącego terenu.

    Brodzik dezynfekcyjny służący do dezynfekcji kół pojazdów wyjeżdżających z terenu składowiska należy wykonać w formie szczelnej tacy żelbetowej mieszczącej płyn dezynfekcyjny. Brodzik połączono rurą przelewową Ø 100 PVC ze studzienką przelewową mieszczącą nadmiar płynu dezynfekcyjnego powstającego w okresie opadów deszczu. Brodzik dezynfekcyjny zaprojektowano jako otwarty, żelbetowy, monolityczny zbiornik z betonu B20 zbrojonego prętami ze stali A-III (34GS). Rurę przelewową zamontować należy w brodziku dezynfekcyjnym i studzience przelewowej za pomocą przejść szczelnych posiadających stosowne Aprobaty Techniczne. Studzienkę przelewową zaprojektowano jako szczelny prefabrykowany zbiornik żelbetowy z kręgu studziennego z integralnym dnem o średnicy Ø 1000 mm posiadającego Aprobatę Techniczną IOŚ Nr: AT/2002-08-0183. Studzienka przelewowa przykryta jest żelbetową płytą przykrywczą wyposażoną w żeliwny właz o średnicy Ø 600 mm.

    W celu poprawienia warunków komunikacyjnych wjazdu i wyjazdu na i z terenu składowiska środków transportowych zaprojektowano zmiany istniejącego ogrodzenia w obrębie wjazdu głównego i wyposażono go w dwie rozwierane bramy.

    Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45223500 – 1 – Konstrukcje z betonu zbrojonego;

    45223210 – 1 – Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali.

  11. Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
  12. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.

  13. Termin realizacji zamówienia:
  14. W okresie do dnia 31 maja 2006 r.

  15. Wymagania dotyczące wadium:
  16. Przystępując do przetargu oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł./słownie: dwa tysiące 00/100 złotych/ na konto Urzędu Gminy w Siennicy BS. Mińsk Maz. O/Siennica 02 9226 0005 0045 0212 2000 0010.

    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :

    1/ pieniądzu;

    2/ poręczeniach bankowych;

    3/ gwarancjach bankowych;

    4/ gwarancjach ubezpieczeniowych;

    5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./

    Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy podany powyżej.

    Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.05.2006 r. o godz. 900.

    Utrata lub zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  17. Opis warunków udziału w postępowaniu:
  18. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;

    - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;

    W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

    Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z późn. zm.) oraz warunki dodatkowe zamówienia.

  19. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

10. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Siennicy pok. nr 6

    • Termin składania ofert: 8 maja 2006 r. do godz. 1000.
    • Termin otwarcia ofert: 8 maja 2006 r. godz. 1015.

  1. Termin związania ofertą:  30 dni

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne i złożone w wyżej określonym terminie.

 

 

WÓJT

Grzegorz Zieliński

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-21 16:06:08
  • Liczba odsłon: 122
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2489465]

przewiń do góry