Siennica: Obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie gminy

siennica

Numer ogłoszenia: 40308 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki stałych

odpadów komunalnych na terenie gminy siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem

zamówienia jest wykonywanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013 r.

poniższych usług: 1.1. Obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych w 40

miejscowościach gminy Siennica (ilość mieszkańców gminy wynosi około 7150, ilość podpisanych

umów na odbiór odpadów około 2100), placówek oświatowych (około 10), sklepów (około 38),

zakładów pracy (około 3) i działek rekreacyjnych (około 100), polegającej na odbiorze odpadów

bezpośrednio z nieruchomości. 1.2. Wywóz z indywidualnych nieruchomości odpadów bytowych

( zmieszanych), w tym żużli, popiołów paleniskowych i pyłów z kotłów, gromadzonych w czarnych

workach do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,w

okresie: styczeń, luty, marzec kwiecień, maj- co najmniej 1 raz w miesiącu, natomiast w miesiącu

czerwcu - co najmniej 2 razy w miesiącu. 1.3. Wywóz odpadów bytowych ( zmieszanych) z

Domów Nauczyciela w Siennicy oraz bloków mieszkalnych Spółdzielczego Zakładu Usług

Technicznych SKROPOL w Siennicy i Żakowie oraz z Urzędu Gminy w Siennicy w kontenerach

własnych wykonawcy, co najmniej 2 razy w miesiącu. 1.4. Wywóz odpadów z cmentarza

komunalnego i z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zbieranych w kontenerach typu KP-7

będących w posiadaniu Urzędu Gminy w Siennicy co najmniej 1 raz w miesiącu ( na zgłoszenie

Zleceniodawcy). 1.5. Wywóz odpadów zebranych w sposób selektywny (z indywidualnych

nieruchomości oraz bloków mieszkalnych), gromadzonych w kolorowych workach z nadrukiem

określającym rodzaj zbieranego odpadu, odpowiednio dla: a) szkło - worek zielony; b) złom -

worek czerwony; c) tworzywa sztuczne, folia kiszonkowa, sznurek rolniczy propylenowy - worek

żółty; d) papier, makulatura i szmaty - worek niebieski. co najmniej 1 raz w miesiącu 1.6. Wymaga

się aby w gminnych placówkach oświatowych tj.: P.S.P. w Grzebowilku, P.S.P. w Siennicy, P.S.P. w

Żakowie, P.S.P. w Starogrodzie, Zespół Szkół im. H. I K. Gnoińskich w Siennicy oraz w Gminnym

Przedszkolu w Siennicy Wykonawca umieścił po 3 szt. estetycznych pojemników z tworzyw

sztucznych lub metalu do selektywnej zbiórki odpadów odpowiednio oznakowanych do 3 kategorii

odpadów (papier, szkło, tworzywa sztuczne) odbieranych co najmniej 1 raz w miesiącu oraz

pojemników do zbiórki odpadów bytowych zmieszanych odbieranych styczeń, luty, marzec

kwiecień, maj- co najmniej 1 raz w miesiącu, natomiast w miesiącu czerwcu, - co najmniej 2 razy w

miesiącu. Wyklucza się zawężanie asortymentu segregowanych odpadów. 1.7. Wywóz co najmniej

1 raz w okresie obowiązywania umowy wielkogabarytowych odpadów komunalnych tj.: starych

mebli, wersalek itp., zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 2.

Wszystkie odpady zagospodarowane zostaną przez Wykonawcę we własnym zakresie tzn.

przekazywane będą zakładom prowadzącym działalność w zakresie wykorzystywania bądź

unieszkodliwiania odpadów - papier, szkło, złom tworzywa sztuczne, odpady bytowe i inne -

zgodnie z przepisami ochrony środowiska, a w szczególności: - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o

utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2012, poz 391.) - ustawą o odpadach z

dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) 4.3. Komplety worków na

odpady bytowe ( zmieszane) oraz odpady zbierane selektywnie Wykonawca dostarcza bezpłatnie

mieszkańcom gminy we własnym zakresie w ilości: 1 worek na odpady odebrany- 1 zostawiony.

Pozostawione worki muszą być przeznaczone na ten sam rodzaj odpadów co worki odebrane.

Dopuszcza się odbiór odpadów w innych workach tylko od tych gospodarstw, które wystawiły

odpady w workach dostarczonych przez Wykonawcę 4.3.1 Wykonawca dostarcza bezpłatnie do

Urzędu Gminy w Siennicy worki w ilości 300 kompletów miesięcznie, z czego 50 kompletów musi

być przygotowane w formie zwiniętego pakietu zawierającego 2 worki na odpady bytowe oraz po

jednym worku na odpady segregowane. Worki muszą być dostarczone najpóźniej w terminie

pierwszej zbiórki odpadów w danym miesiącu. 4.4. Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia

nieruchomości w kalendarze z harmonogramem zbiórki odpadów w ciągu 7 dni od dnia podpisania

umowy ( harmonogram zbiórki odpadów przygotowany przez Wykonawcę powinien być

zatwierdzony przez Zamawiającego). 4.5. Zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o

utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391) Wykonawca zobowiązany

jest do składania kwartalnych sprawozdań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od

właścicieli nieruchomości do końca miesiąca następującego po każdym kwartale. 4.6. CPV

(Wspólny Słownik Zamówień): 90121200-3, 90121310-7 4.7. Zamawiający wymaga, aby

Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

4.8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: -ustawie z dnia 27

kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póżn zm.) - ustawie z dnia 13

września 1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2012, poz 391) oraz

Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Siennica.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o wartości do 50%

zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.13.10-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w

wysokości: 2000 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych.).

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr

6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

- Pytania Wykonawców

 

             - Protokół z otwarcia ofert

 

                                  - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

           

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-14 09:55:54
  • Liczba odsłon: 561
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2487512]

przewiń do góry