Zobacz podgałęzie
Załatwianie spraw w Urzędzie
Zasady i tryb przyjmowania i załatwiania spraw określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.Nr 14, poz. 67).
Korespondencję wpływającą do Urzędu Gminy przyjmuje pracownik ds. obsługi sekretariatu wójta oraz kancelaryjno-technicznej urzędu rejestrując ją w rejestrze kancelaryjnym. Wójt Gminy przydziela korespondencję do załatwienia przez właściwe stanowiska pracy. Tu następuje znakowanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Załatwienie spraw następuje:
1) niezwłocznie jeżeli stan faktyczny i prawny sprawy może być od razu wiarygodnie
ustalony na podstawie istniejącego materiału dowodowego,
2) nie później niż w ciągu miesiąca jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego
3) nie później niż w ciągu dwóch miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych,
zawiłych, wymagających ustalenia stanu faktycznego lub prawnego, dokonywania
licznych czynności postępowania dowodowego, gromadzenia rozproszonych danych
będących w posiadaniu różnych organów administracyjnych.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2004-10-19 13:31:10
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-03 12:24:23
- Liczba odsłon: 3868
- Historia dokumentu: