Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych i rozwoju gminy prowadzi:
1) prowadzenie zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych przetargów mających na celu dokonanie wyboru wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych oraz dostawy paliw i energii,
2) przygotowywanie kompletu dokumentów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów,
4) przygotowywanie sprawozdań oraz informacji z zakresu udzielonych zamówień publicznych, prowadzenie przetargów na inne zadania realizowane przez Gminę we współpracy ze stanowiskami, na których te zadania są realizowane,
6) sprawdzanie formalno-rachunkowe kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie zgodności z przedmiotem i zasadami kosztorysowania,
7) w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych przeprowadzanie pełnej procedury zlecania tych robót zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawy o zamówieniach publicznych,
8) prowadzenie ewidencji wniesionych wadiów oraz przekazywanie informacji służbom księgowym o terminach ich zwolnienia,
9) prowadzenie rejestru kwot wnoszonych z tytułu należytego wykonania umów i zwalnianie ich do wypłaty w częściach możliwych po dokonaniu odbioru końcowego i ostatecznego,
10) przygotowywanie w zakresie merytorycznym niezbędnych dokumentów związanych z rozliczaniem dotacji z budżetu państwa, kredytów, środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych na zadania inwestycyjne i remonty,
11) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości stanowiska,
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-23 11:40:03
- Informacja zaktualizowana przez: Admnistrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-05 15:55:57
- Liczba odsłon: 2745
- Historia dokumentu: