Stanowisko pracy d/s obsługi kancelaryjno-technicznej prowadzi:
P. Magdalena Wiącek, pokój Nr 6
tel. (025) 757-20-20 wew. 15
Do zadań w/w stanowiska należy:
1) prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu polegającej w szczególności na:
a) przyjmowanie korespondencji i przesyłek,
b) wpisywanie listów w pocztowej książce nadawczej i wysyłanie korespondencji,
c) prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (EZD),
d) przyjmowanie przesyłek specjalnych i wartościowych,
e) przyjmowanie i nadawanie telegramów, faksów,
f) przekazywanie korespondencji w formie papierowej i elektronicznej na poszczególne urzędnicze stanowiska,
2) prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism oraz zakupem książek i wydawnictw,
3)współpraca z pracownikiem prowadzącym archiwum zakładowe przy przyjmowaniu, wydawaniu dokumentów i przekazywaniu akt do archiwum państwowego,
4) dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów oraz naprawę urządzeń służących do powielania materiałów,
5) dbanie o prawidłowy i aktualny stan tablic informacyjnych w budynku Urzędu i na zewnątrz,
6) koordynowanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń biurowych,
7) przestrzeganie zasad używania symboli państwowych (godło, flaga) poprzez dbanie o:
a) używanie godła i flag zgodnie z wzorami określonymi w ustawie,
b) właściwe umieszczanie godła i flag,
c) wymianę symboli zużytych,
d) terminowe wywieszanie flag,
e) zbieranie flag wycofanych z użytku w celu ich godnego zniszczenia,
8) dbanie o terminowe nawiązywanie i realizację umowy dot. ochrony budynku Urzędu oraz centrali telefonicznej Urzędu,
9) prowadzenie spraw socjalnych pracowników dotyczących przydziału środków ochrony indywidualnej,
10) prowadzenie spraw o zwrot kosztów zakupu okularów korygujących,
11) organizowanie okolicznościowych spotkań, w ramach działalności ZFŚS,
12) obsługa administracyjna ZFŚS,
13) dokonywanie zakupu środków czystości na potrzeby Urzędu,
14) dokonywanie zakupu mebli i wyposażenia na potrzeby Urzędu,
15) dokonywanie zakupów materiałów biurowych i urządzeń,
16) prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
17) Wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości stanowiska.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dąbrowski Damian
- Data udostępnienia w BIP: 2022-02-08 14:04:46
- Informacja zaktualizowana przez: Dąbrowski Damian
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-08 14:05:22
- Liczba odsłon: 1103
- Historia dokumentu: