- Protokół Nr 4/2019 z lustracji GBP, GOPS oraz PSP w Siennicy i ZS w Siennicy przez Komisję Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 14 stycznia 2019 r.
- Protokół Nr 5/2019 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 21
stycznia 2019 r.
- Protokół Nr 6/2019 ze wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 12 lutego 2019 r.
- Protokół Nr 7/2019 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 05 marca 2019 r.
- Protokół Nr 8/2019 z lustracji drogi w miejscowości Ptaki przeprowadzonej przez Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa w dniu
06 marca 2019 r.
- Protokół Nr 9/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 19 marca 2019 r.
- Protokół Nr 10/2019 z lustracji stanu dróg gminy Siennica przeprowadzonej w dniach 4 i 5 kwietnia 2019 przez Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
- Protokół Nr 11/2019 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 30 kwietnia 2019 r.
- Protokół Nr 12/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 20 maja 2019 r.
- Protokół Nr 14/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 18 czerwca 2019 r.
- Protokół z posiedzenia objazdowej Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 26 sierpnia 2019 r.
- Protokół Nr 16/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 27 sierpnia 2019 r.
- Protokół Nr 17/2019 z lustracji stanu dróg gminy Siennica przeprowadzonej w dniach 9 i 10 września 2019 przez Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
- Protokół Nr 18/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 17 września 2019 r.
- Protokół Nr 20/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 12 listopada 2019 r.
- Protokół Nr 21/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego z dnia 25 listopada 2019 r.
- Protokoł Nr 22/2019 z lustracji w miejscowości Dąbrowa przeprowadzonej przez Komisję Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa w dniu 25 listopada 2019r.
- Protokół Nr 23/2019 z posiedzenia Komisji Budżetu, Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa w dniu 05 grudnia 2019r.
- Protokół Nr 25/2019 z wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej, Komisji Budżetu Infrastruktury Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa, Komisji Edukacji, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Bezpieczeństwa Publicznego oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 17 grudnia 2019 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Andruk
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-20 13:22:21
- Informacja zaktualizowana przez: Admnistrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-02-11 15:25:35
- Liczba odsłon: 1790
- Historia dokumentu: