Stanowisko ds. ewidencji ludności
prowadzi Pani Małgorzata Kobza
pok. nr 11
tel. 25 757 20 20 wew.23
Do zadań w/w stanowiska należy:
1) sporządzanie wniosków o przyznanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie oraz organizowanie uroczystości wręczenia medalu,2) wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego,3) prowadzenie archiwum ksiąg stanu cywilnego4) wykonywanie migracji aktów stanu cywilnego,5) wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych:
a) prowadzenie rejestru mieszkańców i cudzoziemców,b) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych, ich wymianą lub utratą,c) aktualizowanie danych w rejestrze PESEL,d) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy, wymeldowania i prowadzenie ewidencji w tym zakresie,e) prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dotyczącej ruchu ludności,f) sporządzanie wydruków mieszkańców gminy dla potrzeb klasyfikacji wojskowej, rejestru przedpoborowych oraz dla potrzeb szkolnych,g) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania
6) udostępnianie zgodnie z obowiązującymi przepisami, danych osobowych z Rejestru Mieszkańców, Rejestru zamieszkania Cudzoziemców, Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z Dowodami Osobistymi,7) wydawanie formularzy standardowych do dokumentów wydawanych z ewidencji ludności,8) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości stanowiska.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Andruk
- Data udostępnienia w BIP: 2019-02-22 20:13:42
- Informacja zaktualizowana przez: Admnistrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-04-27 14:27:31
- Liczba odsłon: 1865
- Historia dokumentu: