Stanowisko pracy d/s księgowości budżetowej - dochody prowadzi:
P. Bożena Rybacka, pokój Nr 3
tel. 025 757-22-90 wew. 31
W/w stanowisko realizuje zadania gminy obejmujące:
1) przygotowywanie
materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy, sporządzanie projektu
budżetu Gminy oraz przedkładanie go w obowiązującym terminie do uchwalenia,
2) przygotowywanie
i sporządzanie kompletu materiałów niezbędnych do podjęcia uchwał w sprawie
absolutorium dla Wójta,
3) opracowywanie
zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu Gminy i ich analiz,
4) uruchamianie
środków finansowych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych,
5) terminowe
przygotowywanie do wypłaty gotówkowej i przelewem, faktur i rachunków oraz
innych dokumentów przez sprawdzenie ich pod względem formalno-rachunkowym oraz
stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
6) prowadzenie
ksiąg rachunkowych w zakresie dochodów budżetu gminy, sporządzanie sprawozdań w
tym zakresie,
7) prowadzenie
ksiąg rachunkowych, wstępna kontrola oraz dekretacja dowodów księgowych,
sporządzanie planów finansowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Siennicy oraz sporządzanie sprawozdań
dotyczących tej jednostki,
8) sprawdzanie
czy wszystkie zapisy w raportach kasowych (dochody) są zgodne z dołączonymi
dowodami przychodowymi i rozchodowymi, a raporty kasowe prawidłowo podsumowane
z zachowaniem ciągłości sald,
9) sporządzanie
sprawozdań i ich analiz, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów i ustalanie
wyniku finansowego, rachunek zysków i strat, zmiany w funduszu, bilans,
10) prowadzenie
rozliczeń z dostawcami i odbiorcami, z Urzędem Skarbowym, z ZUS-em, z
pracownikami,
11) wystawianie not
księgowych i ewidencja księgowa opłaty za korzystanie z przystanków
komunikacyjnych,
12) prowadzenie
księgowości syntetycznej i analitycznej Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Siennicy,
13) prowadzenie
syntetyczne ewidencji środków trwałych, pozostałych środków
trwałych, wartości niematerialno-prawnych, amortyzacji, uzgadnianie z
księgowością analityczną sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
14) prowadzenie
księgowości syntetycznej i analitycznej stołówki szkolnej w Publicznej Szkole
Podstawowej w Siennicy,
15) terminowe
przygotowywanie do wypłaty gotówkowej i przelewem faktur i rachunków oraz
innych dokumentów przez sprawdzenie ich pod względem formalno-rachunkowym oraz
stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
16) windykacja należności oraz prowadzenie spraw egzekucji
administracyjnej w zakresie zadań
wykonywanych przez stanowisko,
17) realizowanie opłat w zakresie działalności Urzędu i podległych
jednostek organizacyjnych gminy,
18) prowadzenie
ewidencji dochodów Gminy z wyłączeniem dochodów podlegających opodatkowaniem
podatkiem VAT (m.in. opłaty eksploatacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego,
wieczyste użytkowanie),
19) zgodnie z
obowiązującymi przepisami prowadzenie
ewidencji i rozliczeń w zakresie
podatku od towarów i usług VAT dla Publicznej Szkoły Podstawowej w
Siennicy, uzgadnianie podatku
naliczonego i należnego VAT,
comiesięczne rozliczanie podatku VAT, oraz pilnowanie terminowości
składania deklaracji cząstkowej VAT do Urzędu Gminy,
20) realizacja,
spłata i ewidencja kredytów i pożyczek,
21) wystawianie
czeków gotówkowych dla jednostek – Urzędu oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w
Siennicy,
22) prowadzenie
ewidencji druków ścisłego zarachowania w specjalnie do tego celu założonej księdze,
23) wystawianie
dowodów wpłat kwitariusza K-103 dla Urzędu Gminy i podległych jednostek,
24) rozliczanie
dochodów budżetu państwa z zakresu zadań zleconych,
25) wykonywanie
innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości
stanowiska.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2003-12-11 11:15:07
- Informacja zaktualizowana przez: Ryszawa Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-13 09:14:39
- Liczba odsłon: 3478
- Historia dokumentu: