Zobacz podgałęzie

Załatwianie spraw w Urzędzie

 

Zasady i tryb przyjmowania i załatwiania spraw określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.Nr 14, poz. 67).

Korespondencję wpływającą do Urzędu Gminy przyjmuje pracownik ds. obsługi sekretariatu wójta oraz kancelaryjno-technicznej urzędu rejestrując ją w rejestrze kancelaryjnym. Wójt Gminy przydziela korespondencję do załatwienia przez właściwe stanowiska pracy. Tu następuje znakowanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

Załatwienie spraw następuje:

1) niezwłocznie jeżeli stan faktyczny i prawny sprawy może być od razu wiarygodnie

ustalony na podstawie istniejącego materiału dowodowego,

2) nie później niż w ciągu miesiąca jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego

3) nie później niż w ciągu dwóch miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych,

zawiłych, wymagających ustalenia stanu faktycznego lub prawnego, dokonywania

licznych czynności postępowania dowodowego, gromadzenia rozproszonych danych

będących w posiadaniu różnych organów administracyjnych.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2004-10-19 13:31:10
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-03 12:24:23
  • Liczba odsłon: 3844
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2654863]

przewiń do góry