Samodzielne stanowisko pracy ds. ochrony środowiska
P. Łukasz Sitek, pokój Nr 2 (na piętrze)
tel. (25) 757 21 51 wew.12
Do zakresu działania stanowiska pracy ds. ochrony środowiska należy:
1) realizacja funduszu sołeckiego w zakresie bieżącego utrzymania dróg,
2) opracowywanie decyzji na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej oraz zjazdu z nieruchomości na drogę gminną,
3) prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie drogowym dróg publicznych, obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
4) prowadzenie spraw związanych z lokalizowaniem w pasie dróg wewnętrznych, obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową oraz zjazdów,
5) prowadzenie spraw związanych z zajęciem działek stanowiących drogi wewnętrzne,
6) utrzymywanie aktualnych i w należytym stanie oznakowań dróg gminnych i przejazdów kolejowych oraz koordynacja robót w pasie drogowym,
7) współdziałanie z organami policji, instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa ruchu drogowego,
8) wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
9) zlecanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych oraz nadzór nad utrzymaniem nawierzchni chodników i dróg,
10) prowadzenie i aktualizowanie gminnej ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych,
11) współdziałanie ze stanowiskiem urzędniczym ds. obronnych w zakresie zimowego utrzymania dróg,
12) prowadzenie spraw związanych z organizowaniem ruchu na drogach,
13) koordynowanie pracy robotników gospodarczych,
14) prowadzenie spraw w zakresie przygotowywania gminnego programu ochrony środowiska oraz przygotowywanie raportów z wykonania tego programu,
15) prowadzenie publicznego, dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
16) prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko,
17) prowadzenie ewidencji źródeł zanieczyszczeń w zakresie korzystania ze środowiska oraz całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu korzystania ze środowiska,
18) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
19) współdziałanie z instytucjami i organizacjami działającymi w zakresie ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku,
20) prowadzenie spraw związanych z oczyszczalnią ścieków,
21) zlecanie i kontrola badań monitoringowych oczyszczalni ścieków,
22) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody, a w szczególności:
a) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, naliczanie opłat za ich usuniecie,
b) nakładanie kar pieniężnych za usunięcie drzew i krzewów bez wymaganego pozwolenia,
23) zakładanie i utrzymywanie w należytym stanie terenów zieleni i zadrzewień,
24) naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
25) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat wynikających z ustawy „Prawo wodne”,
26) wykonywanie zadań związanych z bieżącą eksploatacją samochodów służbowych Dacia Sandero nr rej. WM 9993A,Volkswagen Caravelle nr rejestracyjny WM 81991, a w szczególności :
a) tankowanie zbiorników paliwa (gazu, etyliny, oleju napędowego) do pełna ostatniego dnia roboczego danego miesiąca,
b) dbanie o aktualność dokumentów (ubezpieczenia samochodów), stan techniczny (przeglądy, naprawy, zgłaszanie nieprawidłowości pracy silnika samochodów oraz zauważonych uszkodzeń pojazdu), estetykę wewnętrzną i zewnętrzną samochodów służbowych,
c) wydawanie kart drogowych i rozliczanie samochodu służbowego Volkswagen Caravelle nr rejestracyjny WM 81991z ilości przejechanych kilometrów i zużytego paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych w okresach miesięcznych,
27) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości stanowiska.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-23 11:38:38
- Informacja zaktualizowana przez: Admnistrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-05 15:56:51
- Liczba odsłon: 2991
- Historia dokumentu: