Siennica, dnia 10.08.2005

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

o wartości poniżej 60.000 euro

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Remont chodnika na ulicy Mińskiej w Siennicy

  3. Nazwa i adres zamawiającego:
  4. Wójt Gminy Siennica

    Adres:

    Ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica

    http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm

    Numer telefonu: (0-25) 757-20-20 , faks:(0-25) 757-20-95.

  5. Określenie trybu zamówienia:
  6. Przetarg nieograniczony

  7. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  8. Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub pocztą. Cena specyfikacji wynosi 5 zł.

  9. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  10. Przedmiotem zamówienia jest wymiana starego chodnika zbudowanego z płyt chodnikowych na nowy z zastosowaniem kostki brukowej po wschodniej stronie ulicy Mińskiej w centrum miejscowości Siennica. Długość remontowanego odcinka wynosi 598 m a podstawowa szerokość 2 m. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu starych płyt, wraz z ich transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przygotowanie terenu, dostawy niezbędnych materiałów budowlanych takich jak piasek, pospółka i cement z wyłączeniem prefabrykatów w postaci kostki brukowej, krawężników i obrzeży betonowych, które zostaną dostarczone przez inwestora podstawowego, którym jest Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie.

  11. Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
  12. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.

  13. Termin realizacji zamówienia:
  14. 30 dni od dnia podpisania umowy

  15. Opis warunków udziału w postępowaniu:
  16. Lp:

    Nazwa dokumentu potwierdzającego:

    Warunek do spełnienia:

    1

    Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia

    spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

    2

    Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu

    brak czynników wykluczających z postępowania

    3

    Wykaz wykonanych dostaw lub usług

    wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie

    4

    Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia

    Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto

    5

    Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

    umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).

    6

    Potwierdzenie posiadanych uprawnień

    dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    7

    Aktualna informacja o niekaralności

    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    8

    Zaświadczenie z właściwego ZUS

    aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

    9

    Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie

    wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności

    10

    Aktualny odpis z właściwego rejestru

    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    12

    Aktualna informacja o niekaralności podmiotu zbiorowego

    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    13

    Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego

    zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  17. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena 100 %

10. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok. Nr.6

    • Termin składania ofert: 12 września 2005 r. do godz. 10.00.
    • Termin otwarcia ofert: 12 września 2005 r. godz. 10.15.

  1. Termin związania ofertą:

30 dni

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-08-10 11:28:35
  • Liczba odsłon: 202
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2675019]

przewiń do góry