Siennica, dnia 25.11.2005
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
o wartości powyżej 60.000 euro
1. Przedmiot zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej Żaków-Kąty
Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Siennica
Adres:
Ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica
http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm
Numer telefonu: (0-25) 757-20-20, faks:(0-25) 757-20-95.
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub pocztą. Cena specyfikacji wynosi 22 zł.
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o długości 1606,78 m, przebiegającej przez grunty orne pomiędzy wsią Żaków i wsią Kąty oraz przez zwartą zabudowę wsi Kąty. Obecnie w miejscu objętym projektem na długości 430 m występuje nawierzchnia ulepszona tłuczniem kamiennym, a na pozostałym odcinku droga gruntowa ulepszona żwirem. Szerokość pasa drogowego wacha się od 8 do 9 m. Planuje się wykonanie całościowej podbudowy z tłucznia gr. 15 cm, nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,0 m, pobocza 0,75 m, o spadkach poprzecznych 2%. Nawierzchnia składać się będzie z 2 warstw: wiążącej gr. 6 cm i ścieralnej gr. 4 cm.
Kod CPV: 45.11.27.30-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
5. Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.
6. Termin realizacji zamówienia:
od 4 maja 2005 r. do 30 maja 2006 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Lp: |
Nazwa dokumentu potwierdzającego: |
Warunek do spełnienia: |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2 |
Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu |
brak podstaw do wykluczenia z postępowania |
3 |
Wykaz wykonanych dostaw lub usług |
wykonanie w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (za min. 100 tys. zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie |
4 |
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia |
wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto |
5 |
Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie |
wykazanie umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).
|
6 |
Potwierdzenie posiadanych uprawnień |
wykazanie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
7 |
Aktualna informacja o niekaralności |
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
8 |
Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS |
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
9 |
Aktualny odpis z właściwego rejestru |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
10 |
Aktualna informacja o niekaralności podmiotu zbiorowego |
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
11 |
Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego |
zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok. Nr.6
§ Termin składania ofert: 16 styczeń 2006 r. do godz. 10.00.
§ Termin otwarcia ofert: 16 styczeń 2006 r. godz.10.15.
9. Termin związania ofertą:
60 dni
10. Wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 28 000 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy zł)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-11-25 14:18:06
- Liczba odsłon: 203
- Historia dokumentu: