Siennica, dnia 25.11.2005

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

o wartości powyżej 60.000 euro

1.      Przedmiot zamówienia:

Przebudowa drogi gminnej Żaków-Kąty

Nazwa i adres zamawiającego:

Wójt Gminy Siennica

Adres:

Ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica

 

http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm

Numer telefonu: (0-25) 757-20-20, faks:(0-25) 757-20-95.

2.      Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony

3.      Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub pocztą. Cena specyfikacji wynosi 22 zł.

4.      Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o długości 1606,78 m, przebiegającej przez grunty orne pomiędzy wsią Żaków i wsią Kąty oraz przez zwartą zabudowę wsi Kąty. Obecnie w miejscu objętym projektem na długości 430 m występuje nawierzchnia ulepszona tłuczniem kamiennym, a na pozostałym odcinku droga gruntowa ulepszona żwirem. Szerokość pasa drogowego wacha się od 8 do 9 m. Planuje się wykonanie całościowej podbudowy z tłucznia gr. 15 cm, nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,0 m, pobocza 0,75 m, o spadkach poprzecznych 2%. Nawierzchnia składać się będzie z 2 warstw: wiążącej gr. 6 cm i ścieralnej gr. 4 cm.

Kod CPV: 45.11.27.30-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

5.      Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:

Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.

6.      Termin realizacji zamówienia:

od 4 maja 2005 r. do 30 maja 2006 r.

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu:

Lp:

Nazwa dokumentu potwierdzającego:

Warunek do spełnienia:

1

Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia

spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

2

Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu

brak podstaw do wykluczenia z postępowania

3

Wykaz wykonanych dostaw lub usług

wykonanie w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (za min. 100 tys. zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie

4

Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia

wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto

5

Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

wykazanie umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).

 

6

Potwierdzenie posiadanych uprawnień

wykazanie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

7

Aktualna informacja o niekaralności

aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8

Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS

aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

9

Aktualny odpis z właściwego rejestru

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

10

Aktualna informacja o niekaralności podmiotu zbiorowego

aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

11

Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego

zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena 100 %

10. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok. Nr.6

§         Termin składania ofert: 16 styczeń 2006 r. do godz. 10.00.

§         Termin otwarcia ofert: 16 styczeń 2006 r. godz.10.15.

9.      Termin związania ofertą:

60 dni

10.  Wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 28 000 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy zł)

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-11-25 14:18:06
  • Liczba odsłon: 203
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2674966]

przewiń do góry