Siennica, dnia 6.01.2006
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
o wartości powyżej 60.000 euro
- Przedmiot zamówienia:
- Określenie trybu zamówienia:
- Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
- Termin realizacji zamówienia:
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Budowa wodociągu we wsiach Dłużew, Majdan, Wólka Dłużewska, Kąty-Bestwiny
Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Siennica
Adres:
Ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica
http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm
Numer telefonu: (0-25) 757-20-20, faks:(0-25) 757-20-95.
Przetarg nieograniczony
Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub pocztą. Cena specyfikacji wynosi 11 zł.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z przyłączami w odcinkach: Lasomin-Dłużew-Majdan, Dłużew-Wólka Dłużewska, Kąty-Bestwiny. Zestawienie robót:
Lp. |
Nazwa elementu robót |
J.m. |
Ilość |
1 |
Sieć wodociągowa z uzbrojeniem |
||
315 mm |
m. |
0 | |
280 mm |
m. |
0 | |
225 mm |
m. |
0 | |
160 mm |
m. |
9650 | |
160 mm (HDPE) |
m. |
254 | |
110 mm |
m. |
6898 | |
110 mm (HDPE) |
m. |
0 | |
90 mm |
m. |
0 | |
studnie z regulatorem ciśnienia |
kpl. |
0 | |
Razem sieć |
m. |
16802 | |
2 |
Przyłącza wodociągowe z uzbrojeniem |
||
90 mm |
m. |
0 | |
63 mm |
m. |
365 | |
50 mm |
m. |
464 | |
40 mm |
m. |
5721 | |
32 mm |
m. |
0 | |
rury stal.oc. 32 mm |
m. |
0 | |
Razem przyłącza |
m. |
6550 | |
3 |
Zakończenia przyłączy |
||
zakończenia z wodomierzem |
szt. |
137 | |
w tym ze studniami wodomierzowymi |
szt. |
25 | |
Razem zakończenia przyłączy |
szt. |
137 |
Kod CPV: 45.23.13.00-8
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.
do 30 czerwca 2006 r.
Lp: |
Nazwa dokumentu potwierdzającego: |
Warunek do spełnienia: |
1 |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia |
spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2 |
Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu |
brak podstaw do wykluczenia z postępowania |
3 |
Wykaz wykonanych dostaw lub usług |
wykonanie w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (za min. 100 tys. zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie |
4 |
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia |
wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto |
5 |
Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie |
wykazanie umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). |
6 |
Potwierdzenie posiadanych uprawnień |
wykazanie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
7 |
Aktualna informacja o niekaralności |
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
8 |
Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS |
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert |
9 |
Aktualny odpis z właściwego rejestru |
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
10 |
Aktualna informacja o niekaralności podmiotu zbiorowego |
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
11 |
Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego |
zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. |
Cena 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok. Nr.6
- Termin składania ofert: 2 marzec 2006 r. do godz. 10.00
- Termin otwarcia ofert: 2 marzec 2006 r. godz.10.15
- Termin związania ofertą:
- Wadium:
60 dni
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-01-06 15:30:01
- Liczba odsłon: 200
- Historia dokumentu: