Siennica: Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w w Urzędzie Gminy

Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie oraz SPZOZ Siennica

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do

kotłowni olejowych w w Urzędzie Gminy Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie oraz

SPZOZ Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem

zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Urzędzie Gminy

Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie oraz SPZOZ Siennica Zamawiający na podstawie

doświadczenia z lat ubiegłych szacuje zapotrzebowanie w ilości około 90000 l o jakości

spełniającej podane poniżej warunki jakościowe: Wymagania Wartość Jednostka Gęstość w temp.

15st. C nie wyższa niż 0,860 g/ml Temp. zapłonu nie niższa niż 56 oC Lepkość kinematyczna w

temp. 20 st. C nie większa niż 6,00 mm2/s Skład frakcyjny do 250 st. C. destyluje nie więcej niż 65

%/V/V Skład frakcyjny do 350 st. C. destyluje nie więcej niż 85 %/V/V Zawartość siarki nie więcej

niż 0,20 %/m/m Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie wyższa niż 0,3

%/m/m Pozostałość po spopieleniu nie niższa niż 0,01 %/m/m Zawartość wody nie większa niż 200

Mg/kg Zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości

destylacyjnej nie wyższa niż 0,3 %/m/m Pozostałość po spopieleniu nie niższa niż 0,01 %/m/m

Zawartość wody nie większa niż 200 Mg/kg 1. Dostawa oleju opałowego będzie następowała na

zgłoszenie telefoniczne przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w czasie określonym w

umowie, w następujące miejsca:: - Urząd Gminy Siennica, (Siennica, ul. Kołbielska 1, NIP 822-14-

65-090) - Zespół szkół w Siennicy (Siennica, ul. Latowicka 16, NIP 822-19-48-339) - Zespół szkół

w Żakowie (Żaków 48A, NIP 822-20-66-564) - SPZOZ Siennica (Siennica, ul.Akacjowa 2A, ) 2. Z

uwagi na zróżnicowany stan zapasu oleju opałowego oraz pojemność zbiorników w

poszczególnych kotłowniach, Zamawiający informuje o pojemnościach w poszczególnych

kotłowniach: - Urząd Gminy Siennica - 5 m3 - Zespół szkół w Siennicy - 10m3 - Zespół szkół w

Żakowie - 10 m3 - SPZOZ Siennica - 5 m3 3. Zamawiający wymaga by dostawa oleju opałowego

nastąpiła nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zlecenia. 4. Płatność za dostawę

nastąpi nie później niż 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za zrealizowaną dostawę

oleju opałowego. 5. Zamawiający wymaga by marża/upust* do ceny jednostkowej netto producenta

jaką określi Wykonawca w formularzu oferty była stała przez cały okres realizacji niniejszego

zamówienia. 6. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący autocysternami

wyposażonymi w przyrządy pomiaru ilości dostarczonego oleju opałowego. 7. Zamawiający

wymaga by Wykonawca każdorazowo wraz ze zrealizowaną dostawą zamawianej partii oleju

opałowego, składał pisemne oświadczenie o jakości przedmiotu dostawy określonego w opisie

przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w ilości do 20%

zamówienia podstawowego, w przypadku gdy szacowana ilość oleju opałowego okaże się

zbyt mała.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi - 2 000,00 PLN (słownie: dwa

tysiące zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi

potwierdzić że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu

składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

co najmniej jeden podobny przedmiot zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

koncesję, zezwolenie lub licencję

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również

wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania

spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed

upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym

okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz

załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały

wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego

potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub

zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca

nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub

potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i

zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr

6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze

środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

- Załącznik Nr 1-3 do SIWZ

- Załącznik Nr 4 do SIWZ

 

Protokół z otwarcia ofert

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-01-31
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-31 11:32:00
  • Liczba odsłon: 891
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2679035]

przewiń do góry