Siennica: Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w w Urzędzie Gminy
Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie oraz SPZOZ Siennica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego dokotłowni olejowych w w Urzędzie Gminy Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie oraz
SPZOZ Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotemzamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Urzędzie Gminy
Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie oraz SPZOZ Siennica Zamawiający na podstawie
doświadczenia z lat ubiegłych szacuje zapotrzebowanie w ilości około 90000 l o jakości
spełniającej podane poniżej warunki jakościowe: Wymagania Wartość Jednostka Gęstość w temp.
15st. C nie wyższa niż 0,860 g/ml Temp. zapłonu nie niższa niż 56 oC Lepkość kinematyczna w
temp. 20 st. C nie większa niż 6,00 mm2/s Skład frakcyjny do 250 st. C. destyluje nie więcej niż 65
%/V/V Skład frakcyjny do 350 st. C. destyluje nie więcej niż 85 %/V/V Zawartość siarki nie więcej
niż 0,20 %/m/m Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie wyższa niż 0,3
%/m/m Pozostałość po spopieleniu nie niższa niż 0,01 %/m/m Zawartość wody nie większa niż 200
Mg/kg Zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
destylacyjnej nie wyższa niż 0,3 %/m/m Pozostałość po spopieleniu nie niższa niż 0,01 %/m/m
Zawartość wody nie większa niż 200 Mg/kg 1. Dostawa oleju opałowego będzie następowała na
zgłoszenie telefoniczne przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w czasie określonym w
umowie, w następujące miejsca:: - Urząd Gminy Siennica, (Siennica, ul. Kołbielska 1, NIP 822-14-
65-090) - Zespół szkół w Siennicy (Siennica, ul. Latowicka 16, NIP 822-19-48-339) - Zespół szkół
w Żakowie (Żaków 48A, NIP 822-20-66-564) - SPZOZ Siennica (Siennica, ul.Akacjowa 2A, ) 2. Z
uwagi na zróżnicowany stan zapasu oleju opałowego oraz pojemność zbiorników w
poszczególnych kotłowniach, Zamawiający informuje o pojemnościach w poszczególnych
kotłowniach: - Urząd Gminy Siennica - 5 m3 - Zespół szkół w Siennicy - 10m3 - Zespół szkół w
Żakowie - 10 m3 - SPZOZ Siennica - 5 m3 3. Zamawiający wymaga by dostawa oleju opałowego
nastąpiła nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zlecenia. 4. Płatność za dostawę
nastąpi nie później niż 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za zrealizowaną dostawę
oleju opałowego. 5. Zamawiający wymaga by marża/upust* do ceny jednostkowej netto producenta
jaką określi Wykonawca w formularzu oferty była stała przez cały okres realizacji niniejszego
zamówienia. 6. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący autocysternami
wyposażonymi w przyrządy pomiaru ilości dostarczonego oleju opałowego. 7. Zamawiający
wymaga by Wykonawca każdorazowo wraz ze zrealizowaną dostawą zamawianej partii oleju
opałowego, składał pisemne oświadczenie o jakości przedmiotu dostawy określonego w opisie
przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w ilości do 20%zamówienia podstawowego, w przypadku gdy szacowana ilość oleju opałowego okaże się
zbyt mała.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
•
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi - 2 000,00 PLN (słownie: dwatysiące zł 00/100).
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliprzepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi•
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musipotwierdzić że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej jeden podobny przedmiot zamówienia.
•
III.3.3) Potencjał techniczny•
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia•
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
koncesję, zezwolenie lub licencję•
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznychlub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
•
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne izdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd GminySiennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr
6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej:
.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załącznik Nr 1-3 do SIWZ
- Załącznik Nr 4 do SIWZ
Protokół z otwarcia ofert
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-01-31
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-31 11:32:00
- Liczba odsłon: 837
- Historia dokumentu: