Siennica: Dostawa kruszywa drogowego łamanego oraz żwiru na drogi gminne na terenie

Gminy Siennica

Numer ogłoszenia: 109262 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego

łamanego oraz żwiru na drogi gminne na terenie Gminy Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na

na dowiezieniu żwiru oraz kruszywa drogowego łamanego o frakcji 0-31,5mm na wskazane przez

Zamawiającego drogi gminne w sołectwach na terenie gminy Siennica samochodem

samowyładowczym. Wyrównanie nawiezionego żwirem lub kruszywem odcinka drogi gminnej

będzie wykonywane równiarką będącą w posiadaniu Zamawiającego. Dowóz żwiru oraz kruszywa

na wskazaną przez Zamawiającego drogę gminną w danym sołectwie należy uzgadniać z

Zamawiającym w celu dostosowania pracy równiarki do nawożonych materiałów. 1) Żwir na drogi,

powinien zawierać nie mniej niż 60% ziaren mineralnych o frakcji nie mniejszej niż 2 mm.

Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi

1800 m3. Kamienie o wielkości od 6 cm należy wyzbierać. Jakość żwiru będzie komisyjnie

sprawdzana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie i po wykonaniu zadania. W razie

stwierdzenia nie spełniania wymogów jakościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo

wstrzymania wypłat za wykonany przedmiot zamówienia, oraz nakazania powtórzenia dostawy. W

dostarczeniu 1 m3 żwiru mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku oraz transport na daną

drogę gminną. Przedstawiciele Zamawiającego będą dokonywali losowych obmiarów skrzyni

ładunkowej samochodu samowyładowczego w celu określenia faktycznych ilości dowożonego

żwiru. Wykonawca musi dostarczyć dokumenty potwierdzające dowóz żwiru z legalnie działającej

kopalni. 2) Kruszywo mineralne na drogi - naturalnie kruszone 0-31,5 mm. Szacunkowa wielkość

zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1500 ton. Jakość

kruszywa będzie komisyjnie sprawdzana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie i po

wykonaniu zadania. W razie stwierdzenia nie spełniania wymogów jakościowych Zamawiający

zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłat za wykonany przedmiot zamówienia, oraz nakazania

powtórzenia dostawy. W dostarczeniu 1 tony kruszywa mieści się koszt materiału, załadunku,

rozładunku oraz transport na daną drogę gminną. Rozliczenie dowozu kruszywa nastąpi na

podstawie ważenia każdego samochodu samowyładowczego z ładunkiem na posiadanej przez

Zamawiającego elektronicznej wadze samochodowej znajdującej się na gminnym składowisku

odpadów komunalnych w miejscowości Siennica. Ze względu na max. dopuszczalny tonaż wagi

masa całkowita pojazdu z ładunkiem nie może przekraczać 40 ton. Wykonawca zapewniając dowóz

kruszywa winien dostarczyć aktualne badanie z kopalni kruszyw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.10-4, 14.21.22.00-2, 45.23.31.40-2,

45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE

DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM

WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają

określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.

nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

                                                       Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-04-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-26 12:27:08
  • Liczba odsłon: 594
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2654851]

przewiń do góry