Siennica: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NOWY STAROGRÓD - MAJDAN ETAP II

Numer ogłoszenia: 174767 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ

NOWY STAROGRÓD - MAJDAN ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA

DROGI NOWY STAROGRÓD MAJDAN NA ODCINKU 270 POLEGAJĄCA NA

WYKONANIU ROBÓT ZIEMNYCH POPRZECZNYCH I PODŁUŻNYCH, PROFILOWANIU I

ZAGĘSZCZENIU PODŁOŻA POD PODBUDOWĘ ORAZ WYKONANIU PODBUDOWY Z

KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE 0-31,5 GRUBOŚCI 20

CM PO ZAGĘSZCZENIU I SZEROKOŚCI 5M.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie

potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą

konieczne do prawidłowego zakończenia przebudowy i dalszego użytkowania obiektu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, której powierzone zostanie

kierowanie robotami, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w

w specjalności drogowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w

szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub

kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji

zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania

zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją

o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do

treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:

1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie termin wykonania

zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych

uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, może

ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3) w przypadku

konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym do

prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany terminu

wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku ujawnienia w

trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub innych, których

istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z

przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności wprowadzenie zmian w

dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania zamówienia oraz oraz wysokość

wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w

Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.

nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


      - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

      - Protokół z otwarcia ofert

      - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

   

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-12 13:24:35
  • Liczba odsłon: 862
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2678813]

przewiń do góry