Siennica: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NOWY STAROGRÓD - MAJDAN ETAP II
Numer ogłoszenia: 174767 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJNOWY STAROGRÓD - MAJDAN ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEBUDOWADROGI NOWY STAROGRÓD MAJDAN NA ODCINKU 270 POLEGAJĄCA NA
WYKONANIU ROBÓT ZIEMNYCH POPRZECZNYCH I PODŁUŻNYCH, PROFILOWANIU I
ZAGĘSZCZENIU PODŁOŻA POD PODBUDOWĘ ORAZ WYKONANIU PODBUDOWY Z
KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE 0-31,5 GRUBOŚCI 20
CM PO ZAGĘSZCZENIU I SZEROKOŚCI 5M.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie
potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą
konieczne do prawidłowego zakończenia przebudowy i dalszego użytkowania obiektu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.20-6.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, której powierzone zostaniekierowanie robotami, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w
w specjalności drogowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
takDopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie termin wykonania
zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych
uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, może
ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3) w przypadku
konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym do
prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany terminu
wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku ujawnienia w
trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub innych, których
istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z
przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania zamówienia oraz oraz wysokość
wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy wSiennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Protokół z otwarcia ofert
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-09-12
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-12 13:24:35
- Liczba odsłon: 862
- Historia dokumentu: