Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
ugsiennica.bip.org.pl/
Siennica: Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych na terenie Gminy Siennica
Numer ogłoszenia: 494442 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do kotłowniolejowych na terenie Gminy Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotemzamówienia jest: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Urzędzie Gminy
Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie, Szkole Podstawowej w Siennicy oraz SPZOZ
Siennica Zamawiający na podstawie doświadczenia z lat ubiegłych szacuje zapotrzebowanie w
ilości około 150000 l. Dostawa oleju opałowego będzie następowała na zgłoszenie telefoniczne
przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w czasie określonym w umowie, w następujące
miejsca:: - Urząd Gminy w Siennicy, (Siennica, ul. Kołbielska 1, NIP 8222147162) - Publiczna
Szkoła Podstawowa w Siennicy (Siennica, ul. Latowicka 16, NIP 8221948339) - Zespół Szkół w
Żakowie (Żaków 48A, NIP 8222066564) - SPZOZ Siennica (Siennica, ul.Akacjowa 2A, NIP
8221946524) - Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy (Siennica, ul. Mińska 38, NIP
8221465049).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału wpostępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wydruk internetowy potwierdzający cenę producenta oleju dnia 06.12.2012r
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy wSiennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.
nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-12-27
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-27 09:42:56
- Liczba odsłon: 2123
- Historia dokumentu: