Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

ugsiennica.bip.org.pl/

Siennica: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.574.401,00zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Numer ogłoszenia: 280576 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.574.401,00zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.574.401,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Uruchomienie kredytu: 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w 4 transzach w następujących terminach: a) I transza do 31 lipca do wysokości do 927.000,00zł., b) II transza do 15 września do wysokości do 1.197.000,00zł., c) III transza do 15 listopada do wysokości do 1.362.000,00zł., d) IV transza do 15 grudnia do wysokości do 1.574.401,00zł. 2.2. Wykonawca uruchomi środki kredytu do wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypłaty I transzy kredytu w dniu podpisania umowy kredytu. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania niższej kwoty kredytu niż planowane transze. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. 3. Płata kredytu wg harmonogramu w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

   - Załącznik Nr 1 do SIWZ

   - Załącznik Nr 2 do SIWZ

   - Załącznik Nr 3 do SIWZ

   - Załącznik Nr 4 do SIWZ

   - Załącznik Nr 5 do SIWZ

   - Załącznik Nr 6 do SIWZ 

   - Załącznik Nr 7 do SIWZ

   - Załącznik Nr 8 do SIWZ

   - Załącznik Nr 9 do SIWZ

   - Załącznik Nr 10 do SIWZ

   - Załącznik Nr 11 do SIWZ

   - Załącznik Nr 12 do SIWZ

   - Załącznik Nr 13 do SIWZ

   - Załącznik Nr 14 do SIWZ

   - Załącznik Nr 15 do SIWZ

                UWAGA!  Zmiana SIWZ  

                - Załącznik Nr 16 do SIWZ


   - Protokół z otwarcia ofert

   - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2487556]

przewiń do góry