Siennica: MODERNIZACJA PRZEPUSTU NA CIEKU WODNYM PIASECZNA POD DROGĄ GMINNĄ W MIEJSCOWOŚCI KULKI Numer ogłoszenia: 173669 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PRZEPUSTU NA CIEKU WODNYM PIASECZNA POD DROGĄ GMINNĄ W MIEJSCOWOŚCI KULKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu mostu na cieku wodnym Piaseczna, który na skutek awarii uległ zawaleniu i nie nadaje się do dalszej eksploatacji. Remont mostu będzie polegać na odtworzeniu obiektu o identycznych parametrach technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziałach IV - V SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą konieczne do prawidłowego zakończenia przebudowy i dalszego użytkowania obiektu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie termin wykonania zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, może ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany terminu wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku ujawnienia w trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub innych, których istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania zamówienia oraz oraz wysokość wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2013-09-19
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-19 12:53:25
- Liczba odsłon: 584
- Historia dokumentu: