Siennica: Zakup paliw płynnych tj. benzyny, oleju napędowego oraz gazu lpg dla Urzędu Gminy i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Siennica Numer ogłoszenia: 509778 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych tj. benzyny, oleju napędowego oraz gazu lpg dla Urzędu Gminy i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliwa zmagazynowanego u dostawcy, tj. benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego oraz gazu LPG z umożliwieniem tankowania w odległości do 15 km od budynku Urzędu Gminy w Siennicy, odbieranego przez odbiorcę (tj. Urząd Gminy Siennica oraz Ochotnicze Straże Pożarne). Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w PN-EN 590:2005, dla benzyny bezołowiowej określone w PN-EN 228:2005 i przepisach Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 ze zm.) lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie, gaz LPG musi spełniać aktualne wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. (Dz. U. nr 251 , poz. 1851) w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) i normie PN-EN 589:2004 Paliwa do pojazdów samochodowych. LPG. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy. Dostawy odbywać się będą w miarę potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów na podstawie kart drogowych oraz dowodów rejestracyjnych pojazdów. Wykonawca powinien zagwarantować ciągłość dostaw oraz odpowiednią jakość ON , etyliny bezołowiowej oraz gazu LPG zgodną z aktualnie obowiązującymi normami. 2. Płatność za dostawę nastąpi nie później niż 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za zrealizowaną dostawę benzyny, oleju napędowego oraz gazu LPG. 3. Zamawiający wymaga by marża (upust) do ceny jednostkowej netto producenta jaką określi Wykonawca w formularzu oferty była stała przez

cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga by każdorazowo zrealizowana dostawa zamawianej partii benzyny, oleju napędowego oraz gazu LPG, posiadała świadectwo jakości wystawione przez kompetentny podmiot, udostępniany na żądanie Zamawiającego. 5. Zamawiający na podstawie doświadczenia z lat ubiegłych szacuje zapotrzebowanie na paliwa przez Urząd Gminy w ilości około: Olej napędowy - 20.000 l, Benzyna bezołowiowa 95 - 1500 l, gaz LPG - 1500 Ostateczne ilości zakupionego paliwa będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.13.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzający cenę oferowanych paliw z dnia 10.12.2013r

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

- Protokół z otwarcia ofert

- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-12-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-19 14:43:25
  • Liczba odsłon: 800
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2654891]

przewiń do góry