Wersja archiwalna 2004-06-17 15:27:41
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane XDostawy Usługi |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Wójt Gminy Siennica
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Michalik Konrad |
Adres ul. Kołbielska 1 |
Kod pocztowy 05-332 Siennica |
Miejscowość Siennica |
Województwo mazowieckie |
Telefon (025) 757-20-20 |
Faks (025) 757-20-95 |
Poczta elektroniczna (e-mail) ugsiennica@poczta.fm |
Adres internetowy (URL) www.ugsiennica.gov.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
Wykonanie przebudowy drogi gminnej Krzywica - ŁękawicaII.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Wykonanie przebudowy drogi gminnej Krzywica - Łękawica
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej od punktu końcowego wykonanego przed trzema laty projektu drogi dla odcinka Pogorzel – Krzywica we wsi Krzywica do jezdni drogi powiatowej Siennica – Cegłów we wsi Łękawica długości 1922, 59 m.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
wieś Strugi Krzywickie, Krzywica i Łękawica _________________________________________
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |
Główny przedmiot |
45. 23. 31.31-6 |
Dodatkowe przedmioty |
45. 23. 32.90-8 . . . - . . . - . . . - |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
(z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)Roboty ziemne – 418 m3, Podbudowa stabilizowana cementem – 9267 m2, Wyrównanie asfaltem – 446 Mg, Nawierzchnia asfaltowa 4cm – 8690 m2, Znaki drogowe – 23 szt, Przepusty – 15 m, Umocowanie skarp i poboczy – 4467 m2
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 02 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia / / i/ lub zakończenia / / (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
6.545,75 PLN _______________________________________
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
XPrzetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia
(o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z / / (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(jeśli dotyczy)Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A)
Najniższa cenalub
B)
X Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 21/07/2004 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) 40 PLN ________
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
(w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)22/07/2004 (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub 01 miesięcy i/ lub dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 22/07/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 12:15 (gg:mm)
Miejsce Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 (sala konferencyjna)
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia
28/05/2004 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa Urząd Gminy w Siennicy |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Michalik Konrad |
Adres ul. Kołbielska 1 |
Kod pocztowy 05-332 Siennica |
Miejscowość Siennica |
Województwo mazowieckie |
Telefon (025) 757-20-20 |
Faks (025) 757-20-95 |
Poczta elektroniczna (e-mail) ugsiennica@poczta.fm |
Adres internetowy (URL) www.ugsiennica.gov.pl |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Nazwa Urząd Gminy w Siennicy |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Michalik Konrad |
Adres ul. Kołbielska 1 |
Kod pocztowy 05-332 Siennica |
Miejscowość Siennica |
Województwo mazowieckie |
Telefon (025) 757-20-20 |
Faks (025) 757-20-95 |
Poczta elektroniczna (e-mail) ugsiennica@poczta.fm |
Adres internetowy (URL) www.ugsiennica.gov.pl |
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Nazwa Urząd Gminy w Siennicy |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Michalik Konrad |
Adres ul. Kołbielska 1 |
Kod pocztowy 05-332 Siennica |
Miejscowość Siennica |
Województwo mazowieckie |
Telefon (025) 757-20-20 |
Faks (025) 757-20-95 |
Poczta elektroniczna (e-mail) ugsiennica@poczta.fm |
Adres internetowy (URL) www.ugsiennica.gov.pl |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2004-06-17
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-06-17 15:27:41
- Liczba odsłon: 231
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: