Wersja archiwalna 2004-07-15 15:27:57

 

Siennica, dnia 14.07.2004





OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO



  1. Przedmiot zamówienia:

    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami we wsiach Żakówek, Drożdżówka

  2. Nazwa i adres zamawiającego:

Wójt Gminy Siennica

    Adres:

Ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica

    Internet:

http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm

    Numer telefonu: (0-25) 757-20-20 , faks:(0-25) 757-20-95.

  1. Określenie trybu zamówienia:

    przetarg nieograniczony

  2. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub listownie po uprzednim przesłaniu zamówienia pocztą, faxem lub pocztą elektroniczną. Cena specyfikacji wynosi 40 zł.

  3. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem możliwości składania ofert częściowych:

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Żakówek i Drożdżówka na odcinku od Publicznej Szkoły Podstawowej w Żakowie, wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 802, do zabudowań Domu Seniora Kaśmin w Drożdżówce . Wymagane jest wykonanie 2208 m sieci wodociągowej PVC fi 110, 337 m przyłączy PE DN 50, 452 m przyłączy PE DN 40. Przewiduje się wykonanie 17 zakończeń przyłączy w budynkach i 11 zakończeń w postaci studzienek wodomierzowych. Przyłącze do Domu Seniora Kaśmin w Drożdżówce będzie się składać z 8 m rury PE fi 90 i będzie zakończone wodomierzem śrubowym. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie dostarczyć wszystkie niezbędne materiały do budowy.

    W okresie trzech lat od udzielenia zamówienia planowane jest zamówienie dodatkowe obejmujące wykonanie 713 m sieci wodociągowej PVC fi 110, 38 m PE DN 50 i 22 m przyłączy PE DN 40. Przewiduje się wykonanie 3 zakończeń przyłączy w budynkach.

  4. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych.

  5. Termin wykonania zamówienia:

    15 listopad 2004 r.

  6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

  • Prowadzą roboty budowlane polegające na wykonwstwie wodociągów i/lub kanalizacji od co najmniej 3 lat. Spełnianie tego kryterium winno być potwierdzone tabelarycznym zestawieniem wykonanych robót wraz z podaniem ich zakresu, wartości, okresu

    wykonywania oraz danych teleadresowych zleceniodawców.

  • Posiadają niezbędną kadrę techniczną zdolną do wykonania zadania. Spełnianie tego kryterium należy potwierdzić imienną listą osób przeznaczonych do realizacji zadania wraz z podaniem ich kwalifikacji/tytułu zawodowego.

  • Posiadają niezbędny sprzęt. Spełnianie tego kryterium należy potwierdzić listą sprzętu przeznaczoną do realizacji zadania wraz z podaniem jego podstawowych parametrów technicznych, wieku oraz producenta.

  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 w/w ustawy. Spełnianie tego kryterium ocenia się na podstawie złożonych oświadczeń oraz zaświadczeń z ZUS, urzędu skarbowego, kopii stosownych uprawnień, dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej, kopie umów podmiotów występujących wspólnie.

  1. Informacja na temat wadium:

Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2000 zł.

Dopuszczalne formy wniesienia wadium:

  1. w pieniądzu,

numer konta zamawiającego: 02922600050045021220000010; (istnieje możliwość wpłaty wadium w kasie Urzędu Gminy od ponidziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00),

  1. poręczenie lub gwarancja bankowa,

  2. gwarancja ubezpieczeniowa,

  3. poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    Cena 100%

  2. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok. Nr: 6

  • Termin składania ofert: 30 lipca 2004 r. do godz. 12.00.

  • Termin otwarcia ofert: 30 lipca 2004 r. godz.12.15.

  1. Termin związania ofertą:

    30 dni

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2675474]

przewiń do góry