Wersja archiwalna 2004-11-29 16:00:34
Siennica dnia 29.11.2004r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na bankową obsługę budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Zamawiający : Wójt Gminy Siennica
Adres Zamawiającego – Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Sienica
Tel. (025) 7572020 fax (025) 7572095, strona internetowa http://ugsiennica.fm.interia.pl
Na podstawie art. 40 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), ogłaszam przetarg nieograniczony - na bankową obsługę budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, w której udział środków publicznych w finansowaniu zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro. Zgodnie z przepisami art. 34 ust. 4 ustawy zamówienie obejmuje usługi bankowe, których wartością są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.
1. Formularz zawierający Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w cenie 20.00 zł (brutto) można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy, pok. Nr 11, składając pisemny wniosek.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej.
3. Termin wykonania zamówienia wynosi 4 lata.
4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) złożenie w terminie ważnej oferty przez podmiot nie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- posiadanie możliwości obsługi w miejscowości Siennica wypłat z rachunku świadczeń rodzinnych oraz dodatków mieszkaniowych dla osób uprawnionych z terenu gminy,
- posiadanie, bądź utworzenie w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy oddziału lub filii banku w promieniu nie więcej niż 10 km od siedziby zamawiającego,
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na sprawdzeniu wymaganych w SIWZ oświadczeń, zaświadczeń oraz poświadczonych kopii dokumentów.
5. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2400,00 - zł.
6. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w godzinach 8-16 do dnia 15 grudnia 2004 r. do godziny 12 00.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Radosław Legat – zastępca Wójta, tel: (25) 7572221
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2004-11-29
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-11-29 16:00:34
- Liczba odsłon: 197
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: