Wersja archiwalna 2005-01-26 15:11:29

Siennica, dnia 25.01.2005 r.

Wójt Gminy Siennica

ogłasza

 

przetarg nieograniczony na obsługę całoroczną gminnego składowiska odpadów komunalnych w Siennicy w 2005, 2006 i 2007 roku.

Przedmiot zamówienia :

Obsługa wysypiska, która polegać będzie na :

  1. Rozplantowaniu odpadów komunalnych na składowisku po każdorazowym ich zwiezieniu z terenu gminy. Nieczystości stałe są zwożone z terenu gminy raz w miesiącu w I, II, III, IV, V, X, XI, XII oraz w okresie letnim czyli w miesiącach czerwiec – wrzesień dwa razy w miesiącu.
  2. W przybliżeniu określa się, że w ciągu jednego roku zwożone jest około 240 ton nieczystości stałych.

  3. Po rozplantowaniu nieczystości należy je zagęścić, a następnie przysypać pospółką w ten sposób żeby nie były widoczne.

  1. przykrywanie powierzchni eksploatowanego sektora warstwą izolacyjną o grubości 15 cm,
  2. przykrywanie skarp odpadów warstwą izolacyjną o grubości 30 cm,
  3. powierzchnia eksploatowanego sektora przewidzianego do przykrycia warstwą izolacyjną wynosi – około 800 m2.

Pospółkę do przysypywania nieczystości zabezpiecza wykonawca.

  1. Ponadto w miarę potrzeb należy przekładać wjazd z płyt betonowych na teren składowiska nieczystości w sposób umożliwiający dalsze jego prawidłowe eksploatowanie.

Termin realizacji zamówienia - w 2005, 2006 i 2007 roku.

Warunki wymagane od wykonawcy ( warunki zakwalifikowania wykonawcy do rozpatrywania oferty )

  1. Posiadanie uprawnień do występowania jako podmiot gospodarczy,
  2. Dysponowanie doświadczeniem, potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania tego zamówienia.
  3. Oferent powinien posiadać koparkę, spycharkę o mocy co najmniej 50 KM lub spycharkę gąsienicową oraz samochód ciężarowy typu wywrotka o ładowności minimum 6 ton.

Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków :

  1. Aktualną kserokopię wpisu do rejestru działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzone za zgodność z oryginałem,
  2. Wykaz posiadanego sprawnego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
  3. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Ponadto oferta powinna zawierać cenę za jednorazową pełną obsługę gminnego składowiska odpadów komunalnych.

Miejsce i termin składania ofert :

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach oznakowanych „Oferta na obsługę całoroczną gminnego składowiska odpadów komunalnych w Siennicy w 2005, 2006 i 2007 roku” w terminie do dnia 15 lutego 2005 r. do godz. 1100 w Urzędzie Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 ( pokój nr 6 ).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lutego 2005 r. o godzinie 1115.

Kryteria oceny ofert :

  1. Cena za jednorazową pełną obsługę gminnego składowiska odpadów komunalnych.
  2. Cena stanowi 100%.
  3. Punkty za cenę :

(cena najniższa : cenę danego oferenta) x 100 pkt.

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na druku załączonym do ogłoszenia.

Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne i złożone w wyżej określonym terminie.

 

 

……………………………………                                      ………...……………………...

……………………………………                                      ( miejscowość i data )

……………………………………

( Nazwa wykonawcy )

 

Oferta wykonawcy

                                                                                Do

                                                                                Wójta Gminy Siennica

                                                                                05-332 Siennica

                                                                                ul. Kołbielska 1

Nawiązując do ogłoszenia Wójta Gminy Siennica o przetargu nieograniczonym z dnia 25 stycznia 2005 r. oferuję wykonanie ………………...………………………………….

…………………………………………………………………………………………………...

…………………………………………………………………………………………………...

w okresie ………………………………………………………………………………………..

za cenę (za jednorazową obsługę wysypiska) w kwocie …………………….. zł netto plus obowiązujący podatek VAT.

Zobowiązuję się, w przypadku wygrania przetargu, do zawarcia umowy w ciągu 14 – tu dni od daty otrzymania pisma akceptującego.

 

 

...…………………………………….

( Pieczęć firmowa oferenta i podpis )

Załączniki …………… szt. egzemplarzy

 

 

 

                                             Siennica, dnia ……………………………

 

 

O Ś W I A D C Z E N I E

 

 

Ja niżej podpisany będący wykonawcą ……………….……………………………

…………………………………………………………………………………………………... zamieszkały …………………………………………………………………………………….. oświadczam, że :

  1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
  2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
  3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 117 ).

 

                                                             ………………………………………

                                                                /podpis i pieczęć/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-01-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-01-26 15:11:29
  • Liczba odsłon: 207
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2675131]

przewiń do góry