Wersja archiwalna 2005-01-26 15:11:29
Siennica, dnia 25.01.2005 r.
Wójt Gminy Siennica
ogłasza
przetarg nieograniczony na obsługę całoroczną gminnego składowiska odpadów komunalnych w Siennicy w 2005, 2006 i 2007 roku.
Przedmiot zamówienia :
Obsługa wysypiska, która polegać będzie na :
- Rozplantowaniu odpadów komunalnych na składowisku po każdorazowym ich zwiezieniu z terenu gminy. Nieczystości stałe są zwożone z terenu gminy raz w miesiącu w I, II, III, IV, V, X, XI, XII oraz w okresie letnim czyli w miesiącach czerwiec – wrzesień dwa razy w miesiącu.
- Po rozplantowaniu nieczystości należy je zagęścić, a następnie przysypać pospółką w ten sposób żeby nie były widoczne.
W przybliżeniu określa się, że w ciągu jednego roku zwożone jest około 240 ton nieczystości stałych.
- przykrywanie powierzchni eksploatowanego sektora warstwą izolacyjną o grubości 15 cm,
- przykrywanie skarp odpadów warstwą izolacyjną o grubości 30 cm,
- powierzchnia eksploatowanego sektora przewidzianego do przykrycia warstwą izolacyjną wynosi – około 800 m2.
Pospółkę do przysypywania nieczystości zabezpiecza wykonawca.
- Ponadto w miarę potrzeb należy przekładać wjazd z płyt betonowych na teren składowiska nieczystości w sposób umożliwiający dalsze jego prawidłowe eksploatowanie.
Termin realizacji zamówienia - w 2005, 2006 i 2007 roku.
Warunki wymagane od wykonawcy ( warunki zakwalifikowania wykonawcy do rozpatrywania oferty )
- Posiadanie uprawnień do występowania jako podmiot gospodarczy,
- Dysponowanie doświadczeniem, potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania tego zamówienia.
- Oferent powinien posiadać koparkę, spycharkę o mocy co najmniej 50 KM lub spycharkę gąsienicową oraz samochód ciężarowy typu wywrotka o ładowności minimum 6 ton.
Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków :
- Aktualną kserokopię wpisu do rejestru działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- Wykaz posiadanego sprawnego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
- Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Ponadto oferta powinna zawierać cenę za jednorazową pełną obsługę gminnego składowiska odpadów komunalnych.
Miejsce i termin składania ofert :
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach oznakowanych „Oferta na obsługę całoroczną gminnego składowiska odpadów komunalnych w Siennicy w 2005, 2006 i 2007 roku” w terminie do dnia 15 lutego 2005 r. do godz. 1100 w Urzędzie Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 ( pokój nr 6 ).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lutego 2005 r. o godzinie 1115.
Kryteria oceny ofert :
- Cena za jednorazową pełną obsługę gminnego składowiska odpadów komunalnych.
- Cena stanowi 100%.
- Punkty za cenę :
(cena najniższa : cenę danego oferenta) x 100 pkt.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na druku załączonym do ogłoszenia.
Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne i złożone w wyżej określonym terminie.
…………………………………… ………...……………………...
…………………………………… ( miejscowość i data )
……………………………………
( Nazwa wykonawcy )
Oferta wykonawcy
Do
Wójta Gminy Siennica
05-332 Siennica
ul. Kołbielska 1
Nawiązując do ogłoszenia Wójta Gminy Siennica o przetargu nieograniczonym z dnia 25 stycznia 2005 r. oferuję wykonanie ………………...………………………………….
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
w okresie ………………………………………………………………………………………..
za cenę (za jednorazową obsługę wysypiska) w kwocie …………………….. zł netto plus obowiązujący podatek VAT.
Zobowiązuję się, w przypadku wygrania przetargu, do zawarcia umowy w ciągu 14 – tu dni od daty otrzymania pisma akceptującego.
...…………………………………….
( Pieczęć firmowa oferenta i podpis )
Załączniki …………… szt. egzemplarzy
Siennica, dnia ……………………………
O Ś W I A D C Z E N I E
Ja niżej podpisany będący wykonawcą ……………….……………………………
…………………………………………………………………………………………………... zamieszkały …………………………………………………………………………………….. oświadczam, że :
- Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 117 ).
………………………………………
/podpis i pieczęć/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2005-01-26
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-01-26 15:11:29
- Liczba odsłon: 207
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: