Wersja archiwalna 2005-05-13 08:31:57

Siennica, dnia 13.05.2005

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

o wartości poniżej 60.000 euro

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Wymiana okien w budynku Urzędu Gminy w Siennicy

  3. Nazwa i adres zamawiającego:
  4. Wójt Gminy Siennica

    Adres:

    Ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica

    http://ugsiennica.fm.interia.pl , e-mail: ugsiennica@poczta.fm

    Numer telefonu: (0-25) 757-20-20 , faks:(0-25) 757-20-95.

  5. Określenie trybu zamówienia:
  6. Przetarg nieograniczony

  7. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  8. Specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Siennicy w pokoju nr 11 lub pocztą. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie.

  9. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  10. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana okien w budynku Urzędu Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1. Zamówienie obejmuje wszystkie czynności związane z demontażem, montażem, transportem i utylizacją starych okien. Zamawiający wymaga okien spełniających następujące warunki:

    Okna PCV białe, profile 4 lub 5 komorowe

    Lista okien do wstawienia

    Wymiary okien

    Funkcje

    Ilość sztuk

    4000 x 1700

    R+RU+R+RU+R

    4

    2100 x 1450

    RU+R+RU

    4

    1500 x 1450

    RU+R

    2

    1700 x 1100

    RU+R

    7

    2040 x 1450

    RU+R+RU

    2

    1450 x 1450

    RU+R

    1

    2700 x 2100

    R+R+RU+R

    4

  11. Informacje o możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
  12. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych ani częściowych.

  13. Termin realizacji zamówienia:
  14. czerwiec 2005 r.

  15. Opis warunków udziału w postępowaniu:
  16. Lp:

    Nazwa dokumentu potwierdzającego:

    Warunek do spełnienia:

    1

    Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia

    Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

    2

    Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu

    Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania

    3

    Zaświadczenie z ZUS

    aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

    4

    Aktualny odpis z właściwego rejestru

    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    5

    Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego

    zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  17. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena 100 %

10. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Siennica pok. Nr.6

    • Termin składania ofert: 31 maja 2005 r. do godz. 11.00.
    • Termin otwarcia ofert: : 31 maja 2005 r. godz.11.15.

  1. Termin związania ofertą:

30 dni

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-05-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-05-13 08:31:57
  • Liczba odsłon: 200
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2675463]

przewiń do góry