Siennica: ZAKUP PALIW PLYNNYCH TJ. BENZYNY I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA

URZĘDU GMINY I OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH W GMINIE Siennica

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW PLYNNYCH TJ.

BENZYNY I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA URZĘDU GMINY I OCHOTNICZYCH STRAŻY

POŻARNYCH W GMINIE Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem

zamówienia jest: zakupienie paliwa zmagazynowanego u dostawcy, z umożliwieniem tankowania w

odległości do 15 km od budynku Urzędu Gminy w Siennicy, odbieranego przez odbiorcę (tj. Urząd

Gminy Siennica oraz Ochotniczą Straż Pożarną) sukcesywnie po uprzednim powiadomieniu

telefonicznym. Olej napędowy oraz benzyna bezołowiowa 95 muszą spełniać wymagania

jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r w sprawie

wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2008 nr 221 poz 1441) oraz Polskich Normach.

2. Płatność za dostawę nastąpi nie później niż 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury

za zrealizowaną dostawę benzyny i oleju napędowego. 3. Zamawiający wymaga by marża (upust)

do ceny jednostkowej netto producenta jaką określi Wykonawca w formularzu oferty była stała

przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga by każdorazowo

zrealizowana dostawa zamawianej partii benzyny i oleju napędowego, posiadała świadectwo

jakości wystawione przez kompetentny podmiot. 5. Zamawiający na podstawie doświadczenia z lat

ubiegłych szacuje zapotrzebowanie na paliwa przez Urząd Gminy w ilości około: Olej napędowy -

20.000 l, Benzyna bezołowiowa 95 - 3000 l. Ostateczne ilości zakupionego paliwa będą zależne od

bieżących potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających, w ilości do 20%

zamówienia podstawowego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w roku 2012 okażą się większe

od szacowanych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.13.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

koncesję, zezwolenie lub licencję

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

10.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.

nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze

środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

- załącznik Nr 1-3 do SIWZ

- załącznik Nr 4 do SIWZ

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-01-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-13 10:09:17
  • Liczba odsłon: 579
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2655006]

przewiń do góry