Wersja archiwalna 2012-04-06 08:41:31
Siennica: Dostawa kruszywa drogowego łamanego oraz żwiru na drogi gminne na terenie
Gminy Siennica
Numer ogłoszenia: 109262 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa drogowegołamanego oraz żwiru na drogi gminne na terenie Gminy Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie polega nana dowiezieniu żwiru oraz kruszywa drogowego łamanego o frakcji 0-31,5mm na wskazane przez
Zamawiającego drogi gminne w sołectwach na terenie gminy Siennica samochodem
samowyładowczym. Wyrównanie nawiezionego żwirem lub kruszywem odcinka drogi gminnej
będzie wykonywane równiarką będącą w posiadaniu Zamawiającego. Dowóz żwiru oraz kruszywa
na wskazaną przez Zamawiającego drogę gminną w danym sołectwie należy uzgadniać z
Zamawiającym w celu dostosowania pracy równiarki do nawożonych materiałów. 1) Żwir na drogi,
powinien zawierać nie mniej niż 60% ziaren mineralnych o frakcji nie mniejszej niż 2 mm.
Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi
1800 m3. Kamienie o wielkości od 6 cm należy wyzbierać. Jakość żwiru będzie komisyjnie
sprawdzana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie i po wykonaniu zadania. W razie
stwierdzenia nie spełniania wymogów jakościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo
wstrzymania wypłat za wykonany przedmiot zamówienia, oraz nakazania powtórzenia dostawy. W
dostarczeniu 1 m3 żwiru mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku oraz transport na daną
drogę gminną. Przedstawiciele Zamawiającego będą dokonywali losowych obmiarów skrzyni
ładunkowej samochodu samowyładowczego w celu określenia faktycznych ilości dowożonego
żwiru. Wykonawca musi dostarczyć dokumenty potwierdzające dowóz żwiru z legalnie działającej
kopalni. 2) Kruszywo mineralne na drogi - naturalnie kruszone 0-31,5 mm. Szacunkowa wielkość
zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1500 ton. Jakość
kruszywa będzie komisyjnie sprawdzana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie i po
wykonaniu zadania. W razie stwierdzenia nie spełniania wymogów jakościowych Zamawiający
zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłat za wykonany przedmiot zamówienia, oraz nakazania
powtórzenia dostawy. W dostarczeniu 1 tony kruszywa mieści się koszt materiału, załadunku,
rozładunku oraz transport na daną drogę gminną. Rozliczenie dowozu kruszywa nastąpi na
podstawie ważenia każdego samochodu samowyładowczego z ładunkiem na posiadanej przez
Zamawiającego elektronicznej wadze samochodowej znajdującej się na gminnym składowisku
odpadów komunalnych w miejscowości Siennica. Ze względu na max. dopuszczalny tonaż wagi
masa całkowita pojazdu z ładunkiem nie może przekraczać 40 ton. Wykonawca zapewniając dowóz
kruszywa winien dostarczyć aktualne badanie z kopalni kruszyw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
14.21.21.10-4, 14.21.22.00-2, 45.23.31.40-2,45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
•
próbki, opisy lub fotografieIII.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd GminySiennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-06
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-06 08:41:31
- Liczba odsłon: 633
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: