Siennica: Kopanie rowów, wykonanie przepustów z materiałów własnych na terenie Gminy

Siennica

Numer ogłoszenia: 137628 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kopanie rowów, wykonanie

przepustów z materiałów własnych na terenie Gminy Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia

obejmuje: 1. Wykopanie rowów o głębokości około 70cm w zależności od istniejących warunków

terenowych, z zachowaniem spadku gwarantującego swobodny odpływ wody, z wywozem urobku

na odległość do 1km. Szacowana ilość - 1600 mb 2. Wykopanie rowów o głębokości około 70cm w

zależności od istniejących warunków terenowych, z zachowaniem spadku gwarantującego

swobodny odpływ wody, bez wywozu urobku . Szacowana ilość - 1600 mb 3. Wkopanie

przepustów O300 z rur PCV wraz z obsypaniem żwirem i zagęszczeniem w ilości około 42 mb 4.

Wkopanie przepustów O300 z rur PCV wraz z obsypaniem tłuczniem i zagęszczeniem w ilości

około 30 mb 5. Wkopanie przepustów O400 z rur PCV wraz z obsypaniem żwirem i zagęszczeniem

w ilości około 42 mb 6. Wkopanie przepustów O400 z rur PCV wraz z obsypaniem tłuczniem i

zagęszczeniem w ilości około 30 mb 7. Wkopanie przepustów O500 z rur PCV wraz z obsypaniem

żwirem i zagęszczeniem w ilości około 20 mb 8. Wkopanie przepustów O500 z rur PCV wraz z

obsypaniem żwirem i zagęszczeniem w ilości około 20 mb 9. Obsypanie przepustów żwirem i

zagęszczeniem w ilości około 50mb w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający

zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych jednego rodzaju robót na inny, w zależności od

własnych potrzeb. Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen

jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym, dla rzeczywistego obmiaru wykonanych

robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi obecnie normami oraz

zasadami wiedzy technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w wysokości do 20 %

wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju

zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie

art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych jednego rodzaju robót na inny, w

zależności od własnych potrzeb. Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym wg

cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym, dla rzeczywistego obmiaru wykonanych

robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.

nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

   - Zmiana do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

   - Zmiana Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

   - Zmiana  Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 

                              - załącznik Nr 3 do SIWZ po zmianach


           - Protokół z otwarcia ofert

           - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej


                           Informacja o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej

         

            - Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2487500]

przewiń do góry