Siennica: Kopanie rowów, wykonanie przepustów z materiałów własnych na terenie Gminy
Siennica
Numer ogłoszenia: 137628 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kopanie rowów, wykonanieprzepustów z materiałów własnych na terenie Gminy Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówieniaobejmuje: 1. Wykopanie rowów o głębokości około 70cm w zależności od istniejących warunków
terenowych, z zachowaniem spadku gwarantującego swobodny odpływ wody, z wywozem urobku
na odległość do 1km. Szacowana ilość - 1600 mb 2. Wykopanie rowów o głębokości około 70cm w
zależności od istniejących warunków terenowych, z zachowaniem spadku gwarantującego
swobodny odpływ wody, bez wywozu urobku . Szacowana ilość - 1600 mb 3. Wkopanie
przepustów O300 z rur PCV wraz z obsypaniem żwirem i zagęszczeniem w ilości około 42 mb 4.
Wkopanie przepustów O300 z rur PCV wraz z obsypaniem tłuczniem i zagęszczeniem w ilości
około 30 mb 5. Wkopanie przepustów O400 z rur PCV wraz z obsypaniem żwirem i zagęszczeniem
w ilości około 42 mb 6. Wkopanie przepustów O400 z rur PCV wraz z obsypaniem tłuczniem i
zagęszczeniem w ilości około 30 mb 7. Wkopanie przepustów O500 z rur PCV wraz z obsypaniem
żwirem i zagęszczeniem w ilości około 20 mb 8. Wkopanie przepustów O500 z rur PCV wraz z
obsypaniem żwirem i zagęszczeniem w ilości około 20 mb 9. Obsypanie przepustów żwirem i
zagęszczeniem w ilości około 50mb w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych jednego rodzaju robót na inny, w zależności od
własnych potrzeb. Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen
jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym, dla rzeczywistego obmiaru wykonanych
robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi obecnie normami oraz
zasadami wiedzy technicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w wysokości do 20 %wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju
zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie
art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.21.00-6.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
takDopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych jednego rodzaju robót na inny, w
zależności od własnych potrzeb. Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym wg
cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym, dla rzeczywistego obmiaru wykonanych
robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd GminySiennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Zmiana do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Zmiana Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Zmiana Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- załącznik Nr 3 do SIWZ po zmianach
- Protokół z otwarcia ofert
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informacja o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-05-29
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-29 15:57:59
- Liczba odsłon: 3350
- Historia dokumentu: