Siennica: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Siennica
Numer ogłoszenia: 169637 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego naterenie gminy Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotemniniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn: Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie
Siennica, a w szczególności: 1.1. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25mm2
oraz linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Chełst: 1.2.
budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Nowodwór i
Zalesie 1.3. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości
Wólka Dłużewska 1.4. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w
miejscowości Stara Wieś ul. Strażacka 1.5. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego
AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Stara Wieś ul. Malownicza 1.6. budowa linii napowietrznej
oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Zglechów 1.7. budowa linii napowietrznej
oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Siennica ul. Zachodnia 2. Wymagany
przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata. 3. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w Rozdziałach IV i V SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 20% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie
potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą
konieczne do prawidłowego zakończenia przebudowy i dalszego użytkowania obiektu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
31.32.10.00-3, 31.52.00.00-7.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium wwysokości: 3 000 zł słownie złotych: trzy tysiące
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem robotom
budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. polegające na
budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 30000,00
zł brutto.
•
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, której powierzone zostaniekierowanie robotami, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności sieci i instalacji elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnianiawarunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału wpostępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
takDopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie termin wykonania
zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych
uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, może
ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3) w przypadku
konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym do
prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany terminu
wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku ujawnienia w
trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub innych, których
istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z
przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania zamówienia oraz oraz wysokość
wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd GminySiennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr
6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rodział I-III
- rodział IV - projekty techniczne
- rodział IV - specyfikacja techniczna
- rodział V - przedmiary robót
- rozdział VI - istotne postanowienia umowy
- Protokół z otwarcia ofert
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-08-30
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-30 14:37:02
- Liczba odsłon: 1582
- Historia dokumentu: