Siennica: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Siennica
Numer ogłoszenia: 403106 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenieGminy Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część I Przedmiotemzamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po ws chodniej stronie drogi
wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel. Pogorzel, Grzebowilk, Dąbrowa,
Borówek, Nowe Zalesie, Chełst, Nowodwór, Kośminy, Bestwiny, Lasomin, Dłużew, Majdan,
Starogród, Nowy Starogród, Wólka Dłużewska, Kąty, Kulki, Ptaki, Żakówek, Żaków w Standardzie
odśnieżania III oraz IV, zgodnie z Rozdziałem V SIWZ.Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem
wynosi około 16 km w standardzie III oraz około 52 km w standardzie IV. Szacowana przez
Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 550 godzin, przy czym
ilość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2. Część II
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po zachodniej
stronie drogi wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel, Julianów,
Wojciechówka, Strugi Krzywickie, Krzywica, Łękawica, Budy Łękawickie, Boża Wola, Swoboda,
Zglechów, Nowy Zglechów, Siodło, Świętochy, Żakówek, Nowodzielnik, Dzielnik, Drożdżówka w
Standardzie odśnieżania III oraz IV, zgodnie z Rozdziałem V SIWZ.Łączna długość dróg objętych
odśnieżaniem wynosi około 12 km w standardzie III oraz około 22 km w standardzie IV.
Szacowana przez Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 340
godzin, przy czym ilość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, polegających na
powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca posiada: dla części I zamówienia -co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odśnieżania, w tym co najmniej jeden z
możliwością posypywania drogi mieszanką solno - piaskową, dla części II
zamówienia - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odśnieżania, w tym co
najmniej jeden z możliwością posypywania drogi mieszanką solno - piaskową
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnychwykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału wpostępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
takDopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień umowy są możliwe: 1) W przypadku zmian ilościowych i
jakościowych przedmiotu zamówienia, który będzie uzależniony od faktycznych potrzeb
Zamawiającego. 2) W przypadku zmiany okresu wykonywania przedmiotu zamówienia, który
będzie uzależniony od panujących warunków atmosferycznych oraz potrzeb Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy wSiennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nieZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Siennica po zachodniejstronie drogi wojewódzkiej nr 802.
•
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotemzamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po ws chodniej stronie
drogi wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel. Pogorzel,
Grzebowilk, Dąbrowa, Borówek, Nowe Zalesie, Chełst, Nowodwór, Kośminy, Bestwiny,
Lasomin, Dłużew, Majdan, Starogród, Nowy Starogród, Wólka Dłużewska, Kąty, Kulki,
Ptaki, Żakówek, Żaków w Standardzie odśnieżania III oraz IV, zgodnie z załącznikiem Nr 5
oraz załącznikiem Nr 6 do niniejszej SIWZ.Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem
wynosi około 16 km w standardzie III oraz około 52 km w standardzie IV. Szacowana przez
Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 550 godzin, przy
czym ilość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego..
•
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.•
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.•
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.CZĘŚĆ Nr:
2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Siennica po wschodniejstronie drogi wojewódzkiej nr 802.
•
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotemzamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po zachodniej stronie
drogi wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel, Julianów,
Wojciechówka, Strugi Krzywickie, Krzywica, Łękawica, Budy Łękawickie, Boża Wola,
Swoboda, Zglechów, Nowy Zglechów, Siodło, Świętochy, Żakówek, Nowodzielnik,
Dzielnik, Drożdżówka w Standardzie odśnieżania III oraz IV, zgodnie z Rozdziałem V
niniejszej SIWZ. Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem wynosi około 12 km w
standardzie III oraz około 22 km w standardzie IV. Szacowana przez Zamawiającego ilość
godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 340 godzin, przy czym ilość ta może ulec
zmianie w zależności od faktycznych.
•
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.•
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.•
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja dla wykonawców
- UWAGA! Zmiana SIWZ
- Rozdział III po zmianach
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-31
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-31 14:58:37
- Liczba odsłon: 1993
- Historia dokumentu: