Siennica: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU

GMINY SIENNICA

Numer ogłoszenia: 85893 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE

ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SIENNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem

niniejszego zamówienia jest: 1.1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych,

powstałych i zbieranych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w

granicach administracyjnych Gminy Siennica, zgodnie z bazami nieruchomości przekazanymi

Wykonawcy po podpisaniu umowy 1.2. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów

Komunalnych zlokalizowanego na terenie wydzielonej części Gminnego Składowiska Opadów

Komunalnych Siennicy oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczanych

do Punktu przez mieszkańców gminy . 1.3. Wyposażenie Apteki zlokalizowanej w miejscowości

Siennica ul. Mińska 27 w specjalistyczny pojemnik do zbierania przeterminowanych leków oraz ich

odbiór i zagospodarowanie 1.4. Wyposażenie w pojemniki oraz odbieranie i zagospodarowanie

odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych zamawiającego, tj: P.S.P w Grzebowilku, P.S.P

w Siennicy, Z.S. w Żakowie, P.S.P w Starogrodzie, Z.S. im. H. I K. Gnoińskich w Siennicy,

Gminnego Przedszkola w Siennicy, G.O.P.S w Siennicy oraz Urzędu Gminy w Siennicy i

cmentarza komunalnego w Siennicy zgodnie z pkt 4.2. 1.5. Wyposażenie w pojemniki oraz

odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z 1 bloku - Dom Nauczyciela w Siennicy,

budynku SP ZOZ ( dla mieszkańców lokali komunalnych), 2 bloków mieszkalnych: w Siennicy

oraz w Żakowie 1.6. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z przystanków

autobusowych na terenie Gminy Siennica 1.7. Osiągnięcie poziomów określonych w

Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu,

przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów

komunalnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 645) oraz osiągnięcie poziomów określonych w

Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia

masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz

sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) 1.8.

Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z hierarchią postępowania z

odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013

r. poz. 21) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sposób

odbierania odpadów komunalnych 2. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów

komunalnych: a) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, b) w terminach

wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, c) niezależnie od warunków atmosferycznych,

d) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, 3. Wykonawca

zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych określonych w pkt 4.2.

wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,

zgromadzonych w pojemnikach, w tym w workach w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 4.

Wykonawca obowiązany jest bezpłatnie dostarczać właścicielom nieruchomości jednorodzinnych,

na których zamieszkują mieszkańcy worki do gromadzenia odpadów, a do pozostałych miejsc

odbioru odpadów po 5 szt. pojemników z tworzyw sztucznych (papier; szkło; tworzywa sztuczne,

metale, opakowania wielomateriałowe; odpady biodegradowalne, odpady zmieszane). a) ilość

dostarczanych właścicielom nieruchomości worków na odpady powinna być taka sama jak ilość

worków wystawionych do odbioru, b) podczas wykonywania czynności odbierania odpadów

gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości Wykonawca dostarcza worki w

ilości i kolorystyce zgodnej z ilością worków odebranych z nieruchomości, c) w przypadku gdy

dostarczona ilość worków lub ich łączna pojemność okaże się niewystarczająca w danym okresie

czasu właściciel nieruchomości powinien mieć możliwość bezpłatnego dobrania worków w

Urzędzie Gminy. 5. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do dostarczenia raz w miesiącu do

Urzędu Gminy po 300 szt. worków na każdy rodzaj odpadów, spełniających następujące

wymagania: a) materiał- folia polietylenowa LDPE o grubości zapewniającej jej wytrzymałość w

stosunku do zbieranej frakcji odpadów b) kolorystyka i pojemność: worki o pojemności 120l w

następujących kolorach: papier i tektura - kolor niebieski, tworzywa sztuczne, opakowania

wielomateriałowe, metale -kolor żółty, szkło- kolor zielony, odpady ulegające biodegradacji w tym

pochodzące pielęgnacji terenów zielonych (uschnięte chwasty, wygrabione liście, skoszona trawa,

wycięte gałęzie drzew, przycięte krzewy) - kolor brązowy, zmieszane odpady komunalne,

pozostałości z sortowania - kolor czarny c) worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj

odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach dopuszcza się umieszczenie danych kontaktowych

Wykonawcy, 6. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić nieodpłatnie w miejscach wymienionych

w pkt 4.1.4 i 4.1.5 pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych i zapewnić ustawienie ich w

miejscach wskazanych przez zarządców nieruchomości, a) kolorystyka i pojemność: pojemniki o

pojemności minimalnej 1100l w następujących kolorach: papier i tektura - kolor niebieski,

tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale -kolor żółty, szkło- kolor zielony,

odpady ulegające biodegradacji w tym pochodzące pielęgnacji terenów zielonych (uschnięte

chwasty, wygrabione liście, skoszona trawa, wycięte gałęzie drzew, przycięte krzewy) - kolor

brązowy, zmieszane odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania - kolor dowolny b)

pojemniki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na

workach dopuszcza się umieszczenie danych kontaktowych Wykonawcy, c) Wykonawca

obowiązany jest do zbierania i odbierania odpadów z miejsc gromadzenia odpadów (altanek

śmietnikowych), również w przypadku, gdy ich wysypanie nie nastąpiło w trakcie odbierania. d)

pojemniki powinny być zabezpieczone przed możliwością wywiewania odpadów. Wykonawca

zobowiązany jest 7. Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady wielkogabarytowe oraz zużyty

sprzęt elektroniczny i elektryczny, który zostanie wystawiony przez mieszkańców przed posesje lub

przy pergolach śmietnikowych raz w okresie trwania zamówienia, zgodnie z uzgodnionym z

Urzędem Gminy harmonogramem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, polegające na

powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w

wysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu

składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)

odebrał i zagospodarował odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości

na których zamieszkują mieszkańcy w ilości 500 Mg rocznie, wraz z podaniem ich

wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa(i) zostały

wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane

należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.

22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy

przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również

wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed

upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz

z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których

dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane

lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1

ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt

2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w

postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części

zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie

wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6

miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia

16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie

należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym

zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności; 2) wprowadzenia

zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających

poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu

realizacji zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w

Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.

nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

- Protokół z otwarcia ofert

 

- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-06-11
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-11 14:31:32
  • Liczba odsłon: 851
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2657210]

przewiń do góry