Wersja archiwalna 2013-06-20 14:07:23

Siennica: DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO ŁAMANEGO ORAZ ŻWIRU NA DROGI GMINNE NA TERENIE GMINY SIENNICANumer ogłoszenia: 119361 -2013; data zamieszczenia: 20.06.2013OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego:https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO ŁAMANEGO ORAZ ŻWIRU NA DROGI GMINNE NA TERENIE GMINY SIENNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dowiezienie żwiru oraz kruszywa drogowego łamanego o frakcji 0-31,5mm na wskazane przez Zamawiającego drogi gminne w sołectwach na terenie gminy Siennica samochodem samowyładowczym. Wyrównanie nawiezionego żwirem lub kruszywem odcinka drogi gminnej będzie wykonywane równiarką będącą w posiadaniu Zamawiającego. Dowóz żwiru oraz kruszywa na wskazaną przez Zamawiającego drogę gminną w danym sołectwie należy uzgadniać z Zamawiającym w celu dostosowania pracy równiarki do nawożonych materiałów. Przedmiot zamówienia musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 1.1. Żwir na drogi, powinien zawierać nie mniej niż 60% ziaren mineralnych o frakcji nie mniejszej niż 2 mm. Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 600 m3. Kamienie o wielkości od 6 cm należy wyzbierać. Jakość żwiru będzie komisyjnie sprawdzana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie i po wykonaniu zadania. W razie stwierdzenia nie spełniania wymogów jakościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłat za wykonany przedmiot zamówienia, oraz nakazania powtórzenia dostawy. W dostarczeniu 1 m3 żwiru mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku oraz transport na daną drogę gminną.Przedstawiciele Zamawiającego będą dokonywali losowych obmiarów skrzyni ładunkowej samochodu samowyładowczego w celu określenia faktycznych ilości dowożonego żwiru. Wykonawca musi dostarczyć dokumenty potwierdzające dowóz żwiru z legalnie działającej kopalni. 1.2. Kruszywo mineralne na drogi -naturalnie kruszone 0-31,5 mm. Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1700 ton. Jakość kruszywa będzie komisyjnie sprawdzana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie i po wykonaniu zadania. W razie stwierdzenia nie spełniania wymogów jakościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłat za wykonany przedmiot zamówienia, oraz nakazania powtórzenia dostawy. W dostarczeniu 1 tony kruszywa mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku oraz transport na daną drogę gminną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.23.31.42-6, 14.21.21.10-4, 14.21.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalna jest zmiana ilości materiałów drogowych w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-06-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-20 14:07:23
  • Liczba odsłon: 610
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2658689]

przewiń do góry