Siennica: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJDO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotemniniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do Punktów Poboru Energii (PPE)
Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do
SIWZ. 3. Szacowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy wynosi 1000000 kWh.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w ilości do 20% zamówieniapodstawowego w przypadku wystąpienia nowych punktów poboru energii.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.30.00.00-2.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliprzepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca złoży kopię ważnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczejw zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki oraz Oświadczenie o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej
zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucji w którego obszarze znajdują się PPE
Zamawiającego
•
III.3.2) Wiedza i doświadczenie•
III.3.3) Potencjał techniczny•
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia•
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
koncesję, zezwolenie lub licencję•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd GminySiennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr
6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej:
.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załącznik Nr 1 do SIWZ
- Załącznik Nr 2 do SIWZ
- Załącznik Nr 3 do SIWZ
- Załącznik Nr 4 do SIWZ
- Załącznik Nr 5 do SIWZ
- Załącznik Nr 6 do SIWZ
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-02-03
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-03 09:32:13
- Liczba odsłon: 1038
- Historia dokumentu: