Wersja archiwalna 2012-03-06 14:47:57
Siennica: Budowa chodników przy ulicy Kołbielskiej w centrum miejscowości Siennica
Numer ogłoszenia: 40189 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodników przy ulicyKołbielskiej w centrum miejscowości Siennica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszegozamówienia jest budowa chodników wraz ze zjazdami na ulicy Kołbielskiej w Siennicy,a w
szczególności: 1. Usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) 2. Wykonanie robót ziemnych 3. Budowa
chodników. 4. Budowa zjazdów 5. Odbudowę systemu powierzchniowego odwodnienia korpusu
drogowego. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej
organizacji ruchu. 7. Przebudowa lub zabezpieczenie w niezbędnym zakresie urządzeń obcych
kolidujących z budową chodnika 8. Wycinkę drzew i krzewów - oczyszczenie pasa drogowego w
celach poprawy bezpieczeństwa (zapewnienie widoczności) 9.Wymagany przez Zamawiającego
okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 20% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie
potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą
konieczne do prawidłowego zakończenia budowy i dalszej eksploatacji chodników.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium wwysokości: 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy)
III.2) ZALICZKI
•
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem robotom
budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. polegające na
budowie chodnika ze zjazdami o powierzchni co najmniej 1000m2 w trakcie jednego
zamówienia.
•
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, którym powierzone zostaniekierowanie robotami, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności drogowej.
•
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolnościkredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy
złotych 00/100). W przypadku, gdy w dokumentach potwierdzających sytuację
ekonomiczną i finansową Wykonawcy kwoty zostały określone w walucie innej niż
złoty polski, Wykonawca przeliczy je wg średniego kursu NBP obowiązującego w
dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W
przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów
walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnianiawarunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
•
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którychwykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału wpostępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności
finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość
posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznychlub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału wpostępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
•
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne izdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
•
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejscazamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nieSEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
takDopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących
okolicznościach: 1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie
termin wykonania zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń
losowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich
wykonania, może ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3)
w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym
do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany
terminu wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku
ujawnienia w trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub
innych, których istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji
projektowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności
wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania
zamówienia oraz oraz wysokość wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie
realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd GminySiennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.
nr 6 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany jest w ramach działania (Odnowa i rozwójwsi) w ramach PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział I-III
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział IV
- projekt stałej organizacji ruchu
- analiza bezpieczeństwa ruchu
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział V
- przedmiary robót wersja edytowalna
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział VI
UWAGA ZMIANA SIWZ
- Protokół z otwarcia ofert
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-06
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-06 14:47:57
- Liczba odsłon: 2017
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: