Wersja archiwalna 2012-03-28 11:54:35

Siennica: Poprawa jakości życia mieszkańców wsi Grzebowilk i Dąbrowa poprzez budowę

stawów rekreacyjnych oraz utworzenie miejsca spotkań

Numer ogłoszenia: 57337 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości życia mieszkańców

wsi Grzebowilk i Dąbrowa poprzez budowę stawów rekreacyjnych oraz utworzenie miejsca

spotkań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dla zadania

związanego z budową stawów w Grzebowilku: 1.1. Przygotowanie terenu pod budowę (wykonanie

robót przygotowawczych, odwodnieniowych, ziemnych tymczasowych oraz rozbiórkowych) 1.2.

Budowa obiektów inżynierii wodnej (roboty ziemne związane z modernizacją i konserwacją

rowów, z modernizacją czaszy stawów, wykonanie przepustu z piętrzeniem oraz mnicha

spustowego) 2. dla zadania związanego z utworzeniem miejsca spotkań w Dąbrowie: 2.1. Roboty

ogrodnicze (przygotowanie terenu oraz sadzenie drzew liściastych, iglastych, krzewów, wysianie

trawników) 2.2. Montaż stołów i ławek parkowych, parasoli ogrodowych, koszy na śmieci 2.3.

Montaż grilla na gaz ze stali nierdzewnej. 2.4. Montaż namiotu wystawowego 2.5. Montaż toalety z

PCV 2.6. Montaż sceny plenerowej o konstrukcji drewnianej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 20% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie

potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą

konieczne do prawidłowego zakończenia budowy i dalszej eksploatacji zespołu stawów oraz

miejsca spotkań.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.24.00.00-1, 77.31.00.00-6,

77.31.30.00-7, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w

wysokości: 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy).

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem

terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym

okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem robotom

budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. polegające na

budowie stawu o powierzchni lustra wody 0,4ha lub większej.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, którym powierzone zostanie

kierowanie robotami, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:

konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowli wodnych lub w specjalności wodno

- melioracyjnej (do kierowania robotami w zakresie budowy stawów rekreacyjnych

we wsi Grzebowilk) oraz osobą z wykształceniem kierunkowym w zakresie

architektury krajobrazu (do kierowania robotami przy tworzeniu miejsca spotkań we

wsi Dąbrowa)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności

kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy

złotych 00/100). W przypadku, gdy w dokumentach potwierdzających sytuację

ekonomiczną i finansową Wykonawcy kwoty zostały określone w walucie innej niż

złoty polski, Wykonawca przeliczy je wg średniego kursu NBP obowiązującego w

dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W

przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów

walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania

warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat

przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału

w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym

okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz

załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z

zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w

szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub

kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji

zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania

zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją

o podstawie do dysponowania tymi osobami

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których

wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków

finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż

3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w

postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub

spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności

finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość

posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową,

wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego

potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub

zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca

nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub

potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w

postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji

części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w

zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i

zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca

zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie

określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed

notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu

zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w

którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu

zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce

zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku

do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących

okolicznościach: 1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie

termin wykonania zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń

losowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich

wykonania, może ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3)

w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym

do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany

terminu wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku

ujawnienia w trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub

innych, których istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji

projektowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności

wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania

zamówienia oraz oraz wysokość wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie

realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr

6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze

środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest w ramach PROW na lata 2007-2013

Odnowa i rozwój wsi, osi 4 Leader działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
                                  
                                    Rozdział I - III

                                   Rozdział IV w tym: budowa zespołu stawów w Grzebowilku
                     
                                                               utworzenie miejsca spotkań w Dąbrowie   

                                   Rozdział V

                                   Rozdział VI

- Informacja o zmianie ogłoszenia o zamówieniu

                                                              Uwaga zmiana SIWZ

                                                              Rozdział VI po zmianach

 

- Protokół z otwarcia ofert

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2679328]

przewiń do góry