Wersja archiwalna 2012-05-30 12:40:24
Numer ogłoszenia: 179548 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,
tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
• Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU
SPORTOWEGO MOJE BOISKO-ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa boiska do
piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
podbudowa przepuszczalna nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia
syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w
dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) Wysokość
włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem
specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1) Typ włókna:
monofil 2) Skład chemiczny włókna: polietylen 3) Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4) Gęstość
trawy: min. 97.000 włókien /m2 obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie
elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w
dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik
nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w
tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: podbudowa
przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji
projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ). nawierzchnia boiska
wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania
określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do
SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka,
przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy
przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o
grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub
asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm,
górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. wyposażenie do piłki
koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki
epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki -
konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki wyposażenie do piłki siatkowej -
słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka
do siatkówki - 1 sztuka 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji
projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWT) oraz SST
( załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod
kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa,
zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej
(załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Fundamenty pod budynek
zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z
dokumentacją projektową (załącznik nr 2 i3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) 7. Budowa
budynku sanitarno szatniowego Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia
wymienionych w punktach od 1 do 7 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja
projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Nowy obowiązujący projekt zagospodarowania terenu
Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na
budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z
nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska wielofunkcyjnego z
nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto każda
z robót budowlanych;
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy dysponują osobami,
które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych
podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: 1) przynajmniej 1 osobą posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjnobudowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - która
będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu
robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony
jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie
wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z
wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi
wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; 2) przynajmniej 1 osobą posiadającą
doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na
budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią
poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) Certyfikat lub deklaracja
zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja
techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub
ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub
dokument równoważny. b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez
jej producenta. c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni. d)
Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na
tę nawierzchnię. 2. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: a)
Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego
systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne
laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej
nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for
Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z
normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna
ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub
Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument
równoważny. c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej
producenta oraz jej próbkę o wymiarach 50 cm x 50 cm. d) Atest PZH lub równoważny
dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. e)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej,
wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji
udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a)
gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą
powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku
VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia
zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania
do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem
możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem
siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub -
wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl
ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy
Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2.1 do SIWZ
Załącznik nr 2.2 do SIWZ
Załącznik nr 2.3 do SIWZ
Załącznik nr 2.4 do SIWZ
Załącznik nr 3 do SIWZ
Załącznik nr 4 do SIWZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,
tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
• Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU
SPORTOWEGO MOJE BOISKO-ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa boiska do
piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
podbudowa przepuszczalna nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia
syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w
dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) Wysokość
włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem
specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1) Typ włókna:
monofil 2) Skład chemiczny włókna: polietylen 3) Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4) Gęstość
trawy: min. 97.000 włókien /m2 obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie
elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w
dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik
nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w
tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: podbudowa
przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji
projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ). nawierzchnia boiska
wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania
określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do
SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka,
przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy
przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o
grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub
asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm,
górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. wyposażenie do piłki
koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki
epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki -
konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki wyposażenie do piłki siatkowej -
słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka
do siatkówki - 1 sztuka 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji
projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 i 3 do SIWT) oraz SST
( załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod
kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa,
zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej
(załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Fundamenty pod budynek
zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z
dokumentacją projektową (załącznik nr 2 i3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) 7. Budowa
budynku sanitarno szatniowego Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia
wymienionych w punktach od 1 do 7 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja
projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Nowy obowiązujący projekt zagospodarowania terenu
Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na
budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z
nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska wielofunkcyjnego z
nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto każda
z robót budowlanych;
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy dysponują osobami,
które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych
podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: 1) przynajmniej 1 osobą posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjnobudowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - która
będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu
robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony
jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie
wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z
wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi
wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; 2) przynajmniej 1 osobą posiadającą
doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na
budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią
poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) Certyfikat lub deklaracja
zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja
techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub
ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub
dokument równoważny. b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez
jej producenta. c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni. d)
Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na
tę nawierzchnię. 2. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: a)
Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego
systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne
laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej
nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for
Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z
normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna
ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub
Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument
równoważny. c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej
producenta oraz jej próbkę o wymiarach 50 cm x 50 cm. d) Atest PZH lub równoważny
dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. e)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej,
wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji
udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a)
gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą
powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku
VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia
zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania
do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem
możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem
siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub -
wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl
ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy
Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica pok.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2.1 do SIWZ
Załącznik nr 2.2 do SIWZ
Załącznik nr 2.3 do SIWZ
Załącznik nr 2.4 do SIWZ
Załącznik nr 3 do SIWZ
Załącznik nr 4 do SIWZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-05-30
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-30 12:40:24
- Liczba odsłon: 1818
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: