Wersja archiwalna 2012-08-21 11:20:23

Siennica: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Siennica

Numer ogłoszenia: 169637 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na

terenie gminy Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem

niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn: Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie

Siennica, a w szczególności: 1.1. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25mm2

oraz linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Chełst: 1.2.

budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Nowodwór i

Zalesie 1.3. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości

Wólka Dłużewska 1.4. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w

miejscowości Stara Wieś ul. Strażacka 1.5. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego

AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Stara Wieś ul. Malownicza 1.6. budowa linii napowietrznej

oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Zglechów 1.7. budowa linii napowietrznej

oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm2 w miejscowości Siennica ul. Zachodnia 2. Wymagany

przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata. 3. Szczegółowy opis przedmiotu

zamówienia znajduje się w Rozdziałach IV i V SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 20% zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie

potrzeba wykonania robót, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a będą

konieczne do prawidłowego zakończenia przebudowy i dalszego użytkowania obiektu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.10.00-3, 31.52.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w

wysokości: 3 000 zł słownie złotych: trzy tysiące

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem

terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym

okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem robotom

budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. polegające na

budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 30000,00

zł brutto.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, której powierzone zostanie

kierowanie robotami, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń

w specjalności sieci i instalacji elektrycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania

warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat

przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału

w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym

okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz

załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z

zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w

szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub

kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji

zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania

zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją

o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w

postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji

części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w

zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, może ulec zmianie termin wykonania

zamówienia; 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych

uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, może

ulec zmianie termin umowny wykonania zadania, o czas trwania tych zdarzeń; 3) w przypadku

konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w zakresie niezbędnym do

prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu umowy i wynikającej stąd zmiany terminu

wykonania zamówienia oraz zmiany wysokości wynagrodzenia; 4) w przypadku ujawnienia w

trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji lub innych, których

istnienie lub lokalizacja nie były ujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z

przyczyn niezależnych od Zamawiającego; 5) w przypadku konieczności wprowadzenie zmian w

dokumentacji projektowej, może ulec zmianie termin wykonania zamówienia oraz oraz wysokość

wynagrodzenia; 6) w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy

Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr

6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rodział I-III

                                                                      - rodział IV - projekty techniczne

                                                                      - rodział IV - specyfikacja techniczna

                                                                      - rodział V - przedmiary robót

                                                                      - rozdział VI - istotne postanowienia umowy   
                                                                     

                - Informacja dla wykonawców

                - Protokół z otwarcia ofert

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2655276]

przewiń do góry