Wersja archiwalna 2012-10-25 10:20:33

Siennica: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Siennica

Numer ogłoszenia: 403106 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,

tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie

Gminy Siennica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I Przedmiotem

zamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po ws chodniej stronie drogi

wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel. Pogorzel, Grzebowilk, Dąbrowa,

Borówek, Nowe Zalesie, Chełst, Nowodwór, Kośminy, Bestwiny, Lasomin, Dłużew, Majdan,

Starogród, Nowy Starogród, Wólka Dłużewska, Kąty, Kulki, Ptaki, Żakówek, Żaków w Standardzie

odśnieżania III oraz IV, zgodnie z Rozdziałem V SIWZ.Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem

wynosi około 16 km w standardzie III oraz około 52 km w standardzie IV. Szacowana przez

Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 550 godzin, przy czym

ilość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2. Część II

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po zachodniej

stronie drogi wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel, Julianów,

Wojciechówka, Strugi Krzywickie, Krzywica, Łękawica, Budy Łękawickie, Boża Wola, Swoboda,

Zglechów, Nowy Zglechów, Siodło, Świętochy, Żakówek, Nowodzielnik, Dzielnik, Drożdżówka w

Standardzie odśnieżania III oraz IV, zgodnie z Rozdziałem V SIWZ.Łączna długość dróg objętych

odśnieżaniem wynosi około 12 km w standardzie III oraz około 22 km w standardzie IV.

Szacowana przez Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 340

godzin, przy czym ilość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, polegających na

powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:

31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca posiada: dla części I zamówienia -

co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odśnieżania, w tym co najmniej jeden z

możliwością posypywania drogi mieszanką solno - piaskową, dla części II

zamówienia - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odśnieżania, w tym co

najmniej jeden z możliwością posypywania drogi mieszanką solno - piaskową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych

wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z

informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.

1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie

w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w

postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji

części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w

zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania

ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy są możliwe: 1) W przypadku zmian ilościowych i

jakościowych przedmiotu zamówienia, który będzie uzależniony od faktycznych potrzeb

Zamawiającego. 2) W przypadku zmiany okresu wykonywania przedmiotu zamówienia, który

będzie uzależniony od panujących warunków atmosferycznych oraz potrzeb Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: https://ugsiennica.bip.org.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w

Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.

nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Siennica po zachodniej

stronie drogi wojewódzkiej nr 802.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem

zamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po ws chodniej stronie

drogi wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel. Pogorzel,

Grzebowilk, Dąbrowa, Borówek, Nowe Zalesie, Chełst, Nowodwór, Kośminy, Bestwiny,

Lasomin, Dłużew, Majdan, Starogród, Nowy Starogród, Wólka Dłużewska, Kąty, Kulki,

Ptaki, Żakówek, Żaków w Standardzie odśnieżania III oraz IV, zgodnie z załącznikiem Nr 5

oraz załącznikiem Nr 6 do niniejszej SIWZ.Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem

wynosi około 16 km w standardzie III oraz około 52 km w standardzie IV. Szacowana przez

Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 550 godzin, przy

czym ilość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Siennica po wschodniej

stronie drogi wojewódzkiej nr 802.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem

zamówienia jest zimowe utrzymania dróg na terenie Gminy Siennica po zachodniej stronie

drogi wojewódzkiej 802, czyli w sołectwach Pogorzel, Nowa Pogorzel, Julianów,

Wojciechówka, Strugi Krzywickie, Krzywica, Łękawica, Budy Łękawickie, Boża Wola,

Swoboda, Zglechów, Nowy Zglechów, Siodło, Świętochy, Żakówek, Nowodzielnik,

Dzielnik, Drożdżówka w Standardzie odśnieżania III oraz IV, zgodnie z Rozdziałem V

niniejszej SIWZ. Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem wynosi około 12 km w

standardzie III oraz około 22 km w standardzie IV. Szacowana przez Zamawiającego ilość

godzin pracy sprzętu do odśnieżania wynosi około 340 godzin, przy czym ilość ta może ulec

zmianie w zależności od faktycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

   - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

                
                - Informacja dla wykonawców

  - UWAGA!  Zmiana SIWZ

 - Rozdział III po zmianach

- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2675476]

przewiń do góry