Wersja archiwalna 2013-05-22 15:46:17
Siennica: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU
GMINY SIENNICA
Numer ogłoszenia: 85893 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie,tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
•
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsiennica.bip.org.pl/I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIEODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SIENNICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotemniniejszego zamówienia jest: 1.1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
powstałych i zbieranych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w
granicach administracyjnych Gminy Siennica, zgodnie z bazami nieruchomości przekazanymi
Wykonawcy po podpisaniu umowy 1.2. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych zlokalizowanego na terenie wydzielonej części Gminnego Składowiska Opadów
Komunalnych Siennicy oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczanych
do Punktu przez mieszkańców gminy . 1.3. Wyposażenie Apteki zlokalizowanej w miejscowości
Siennica ul. Mińska 27 w specjalistyczny pojemnik do zbierania przeterminowanych leków oraz ich
odbiór i zagospodarowanie 1.4. Wyposażenie w pojemniki oraz odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych zamawiającego, tj: P.S.P w Grzebowilku, P.S.P
w Siennicy, Z.S. w Żakowie, P.S.P w Starogrodzie, Z.S. im. H. I K. Gnoińskich w Siennicy,
Gminnego Przedszkola w Siennicy, G.O.P.S w Siennicy oraz Urzędu Gminy w Siennicy i
cmentarza komunalnego w Siennicy zgodnie z pkt 4.2. 1.5. Wyposażenie w pojemniki oraz
odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z 1 bloku - Dom Nauczyciela w Siennicy,
budynku SP ZOZ ( dla mieszkańców lokali komunalnych), 2 bloków mieszkalnych: w Siennicy
oraz w Żakowie 1.6. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z przystanków
autobusowych na terenie Gminy Siennica 1.7. Osiągnięcie poziomów określonych w
Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu,
przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów
komunalnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 645) oraz osiągnięcie poziomów określonych w
Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia
masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz
sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) 1.8.
Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z hierarchią postępowania z
odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013
r. poz. 21) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sposób
odbierania odpadów komunalnych 2. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów
komunalnych: a) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, b) w terminach
wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, c) niezależnie od warunków atmosferycznych,
d) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, 3. Wykonawca
zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych określonych w pkt 4.2.
wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,
zgromadzonych w pojemnikach, w tym w workach w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 4.
Wykonawca obowiązany jest bezpłatnie dostarczać właścicielom nieruchomości jednorodzinnych,
na których zamieszkują mieszkańcy worki do gromadzenia odpadów, a do pozostałych miejsc
odbioru odpadów po 5 szt. pojemników z tworzyw sztucznych (papier; szkło; tworzywa sztuczne,
metale, opakowania wielomateriałowe; odpady biodegradowalne, odpady zmieszane). a) ilość
dostarczanych właścicielom nieruchomości worków na odpady powinna być taka sama jak ilość
worków wystawionych do odbioru, b) podczas wykonywania czynności odbierania odpadów
gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości Wykonawca dostarcza worki w
ilości i kolorystyce zgodnej z ilością worków odebranych z nieruchomości, c) w przypadku gdy
dostarczona ilość worków lub ich łączna pojemność okaże się niewystarczająca w danym okresie
czasu właściciel nieruchomości powinien mieć możliwość bezpłatnego dobrania worków w
Urzędzie Gminy. 5. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do dostarczenia raz w miesiącu do
Urzędu Gminy po 300 szt. worków na każdy rodzaj odpadów, spełniających następujące
wymagania: a) materiał- folia polietylenowa LDPE o grubości zapewniającej jej wytrzymałość w
stosunku do zbieranej frakcji odpadów b) kolorystyka i pojemność: worki o pojemności 120l w
następujących kolorach: papier i tektura - kolor niebieski, tworzywa sztuczne, opakowania
wielomateriałowe, metale -kolor żółty, szkło- kolor zielony, odpady ulegające biodegradacji w tym
pochodzące pielęgnacji terenów zielonych (uschnięte chwasty, wygrabione liście, skoszona trawa,
wycięte gałęzie drzew, przycięte krzewy) - kolor brązowy, zmieszane odpady komunalne,
pozostałości z sortowania - kolor czarny c) worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj
odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach dopuszcza się umieszczenie danych kontaktowych
Wykonawcy, 6. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić nieodpłatnie w miejscach wymienionych
w pkt 4.1.4 i 4.1.5 pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych i zapewnić ustawienie ich w
miejscach wskazanych przez zarządców nieruchomości, a) kolorystyka i pojemność: pojemniki o
pojemności minimalnej 1100l w następujących kolorach: papier i tektura - kolor niebieski,
tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale -kolor żółty, szkło- kolor zielony,
odpady ulegające biodegradacji w tym pochodzące pielęgnacji terenów zielonych (uschnięte
chwasty, wygrabione liście, skoszona trawa, wycięte gałęzie drzew, przycięte krzewy) - kolor
brązowy, zmieszane odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania - kolor dowolny b)
pojemniki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na
workach dopuszcza się umieszczenie danych kontaktowych Wykonawcy, c) Wykonawca
obowiązany jest do zbierania i odbierania odpadów z miejsc gromadzenia odpadów (altanek
śmietnikowych), również w przypadku, gdy ich wysypanie nie nastąpiło w trakcie odbierania. d)
pojemniki powinny być zabezpieczone przed możliwością wywiewania odpadów. Wykonawca
zobowiązany jest 7. Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady wielkogabarytowe oraz zużyty
sprzęt elektroniczny i elektryczny, który zostanie wystawiony przez mieszkańców przed posesje lub
przy pergolach śmietnikowych raz w okresie trwania zamówienia, zgodnie z uzgodnionym z
Urzędem Gminy harmonogramem..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
•
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających•
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego, polegające na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium wwysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
•
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)
odebrał i zagospodarował odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości
na których zamieszkują mieszkańcy w ilości 500 Mg rocznie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa(i) zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
•
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
•
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;•
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt
2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
•
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału wpostępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym
zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności; 2) wprowadzenia
zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających
poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu
realizacji zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
https://ugsiennica.bip.org.pl/Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy wSiennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica p.
nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
- Data udostępnienia w BIP: 2013-05-22
- Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-22 15:46:17
- Liczba odsłon: 904
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: